SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

growth hacking

De ultieme growth hacking strategie voor jouw bedrijf

Vergeleken met traditionele vormen van marketing, draait growth hacking veel meer om het uitvoeren van experimenteren en vervolgens kijken naar wat werkt en wat niet werkt.

Lees artikel →
artificialintelligence

Welke data kun je gebruiken om aan de slag te gaan met artificial intelligence?

Artificial intelligence helpt je om inzicht te krijgen in patronen binnen grote hoeveelheden data. Lees hier tips om te starten met artificial intelligence.

Lees artikel →

Blogs

Content

Hé sukkel! – Scheldwoorden en betere manieren om de aandacht van jouw doelgroep te trekken

Voordat we beginnen: sorry, je bent natuurlijk helemaal geen sukkel en het was uiteraard niet mijn bedoeling om je te …

Conversies genereren

65-plusser bereiken? 6 Tips!

Volgens het CBS heeft de helft van de 65‑plushuishoudens meer dan een ton vermogen. De hoogste vermogens zijn dan ook …

Video's

artificialintelligence
UitgelichtVideo

Welke data kun je gebruiken om aan de slag te gaan met artificial intelligence?

Artificial intelligence helpt je om inzicht te krijgen in patronen binnen grote hoeveelheden data. Lees hier tips om te starten met artificial intelligence.

InstallatieUitgelicht

Omnichannel strategie: in 4 stappen toekomstbestendig bezig zijn met je klant

Welke rol speel je nu precies in al die fasen in het oriëntatie-, afwegings- en aankoopproces van je klant? Check de omnichannel strategie voor jouw rol!

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

smiley-2979107_1920

Maak impact door emotie in B2B-marketing

95% van de aankoopbeslissingen vindt plaats in het onderbewustzijn. Het is daarom dus belangrijk om in B2B-marketing gebruik te maken van emotie.

Lees meer →
voordelen nadelen omnichannel

Eén van de grootste valkuilen van omnichannel marketing

Tegenwoordig maken de meeste bedrijven gebruik van omnichannel marketing. Lees hier tegen welk probleem veel retailers aanlopen en hoe je dat oplost.

Lees meer →
Growth hacking mindset voor start-ups

Explosief groeien met jouw start-up? Dit zijn de basics voor een growth hacking mindset

Snelle groei zonder enorme investeringen? Voor talloze succesvolle start-ups als bijvoorbeeld Dropbox is dat is het resultaat van growth hacking. Hoe zet jij de growth hacking …

Lees meer →
Marketing Technology

Ook jij hebt een goede Martech Stack nodig!

Daar heb je weer zo’n term, de martech stack. Eentje die je eerst even moet googelen voordat je weet wat het inhoudt. Hoef je nu niet …

Lees meer →
employer branding

Employer branding: de trends in 2020

Er zijn veel nieuwe manier om je employer branding te blijven verbeteren. Lees hier wat de nieuwste employer branding trends zijn en hoe je hierop inspeelt.

Lees meer →
blendle - content abonnementsmodellen

Veranderende abonnementsmodellen voor content bij Blendle, Spotify en Netflix

Einde aan het all-you-can-eat abonnement van Netflix, Spotify en Blendle. Wat betekent dit voor de toekomst van abonnementsmodellen? Lees het hier.

Lees meer →