SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Lees artikel →
web development

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

Lees artikel →

Blogs

Business Strategy

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Customer segmentation
Customer Data

Twee verschillende Customer Segmentation modellen

De beste marketinginteracties resoneren met het publiek, rekening houdend met wie ze zijn als individuen, toch? We creëren buyer persona’s …

Video's

BlogUitgelicht

Waarom je als woningcorporatie niet om artificial intelligence heen kunt

De impact van AI wordt steeds groter en raakt iedere branche. Ook voor woningcorporaties is het essentieel om na te denken over AI. Niet alleen om hun eigen processen te versterken, maar ook omdat de verwachtingen van de huurder op dit gebied steeds groter worden.

UitgelichtVideo

De ultieme growth hacking strategie voor jouw bedrijf

Vergeleken met traditionele vormen van marketing, draait growth hacking veel meer om het uitvoeren van experimenteren en vervolgens kijken naar wat werkt en wat niet werkt.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

contentmarketing

Contentmarketing: zo blijf je geïnspireerd

Contentmarketing is een flinke uitdaging. Consequent goede content schrijven die aansluit bij je doelgroep; je moet er een lange adem voor hebben, want je boekt waarschijnlijk …

Lees meer →
e-wallet

Online betalen, is het nog weg te denken uit ons leven?

Virtueel betalen via iDEAL, Tikkkie of Wallet (digitale portemonnee) op een mobiel apparaat werd lange tijd geweken. Klanten waren bang om de controle kwijt te raken. Tegenwoordig staan we een stuk positiever tegenover virtuele betalingen.

Lees meer →
twenty20_498bb75c-51da-457f-ac7e-5285526c0396

3 Omnichannel trends die je kunt verwachten in 2020

Klanten willen steeds vaker een emotionele band met merken. Zaken als merkintimiteit helpt om positieve emoties bij een klant op te roepen, om verkoop en loyaliteit te stimuleren. Bedrijven zullen in toenemende mate gebruikmaken van hyperpersonalisatie, analyse van klantgedrag en AI-gestuurde mogelijkheden voor machine learning.

Lees meer →
employer branding in vacatureteksten

Vacature: Parttime Plofknaapje Utrecht

Afgelopen week zag ik wel een hele opvallende vacature van Coolblue voorbij komen: Coolblue is op zoek naar een Parttime Plofknaapje. De omschrijving van de vacature …

Lees meer →
omnichannel

4 tips om aan de slag te gaan met omnichannel marketing!

Omnichannel is een marketingstrategie die met steeds meer succes wordt toegepast. Wat deze strategie zo speciaal maakt is dat er alles wordt gedaan om de klantbeleving centraal te stellen. Er worden van allerlei kanalen toegepast die elkaar aanvullen en ervoor zorgen dat ieder aspect klantgericht verloopt.

Lees meer →
finger-2056030_1920

Social selling als verkoopstrategie in de B2B-sector

Als je de sales afdeling vraagt: Hoe bereik je momenteel B2B prospects? Krijg je vaak het antwoord: Via bestaande relaties en ‘koud’ bellen. Maar is dat nog rendabel?

Lees meer →