SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Lees artikel →
web development

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

Lees artikel →

Blogs

T-shaped professionals meeting
Business Strategy

Waarom jouw bedrijf T-shaped marketing professionals nodig heeft

Vaak worden werknemers nog erg in hokjes geplaatst en beperkt tot de afdeling waarvoor ze zijn aangenomen. Maar sinds de …

Business Strategy

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Video's

BlogUitgelicht

Waarom je als woningcorporatie niet om artificial intelligence heen kunt

De impact van AI wordt steeds groter en raakt iedere branche. Ook voor woningcorporaties is het essentieel om na te denken over AI. Niet alleen om hun eigen processen te versterken, maar ook omdat de verwachtingen van de huurder op dit gebied steeds groter worden.

UitgelichtVideo

De ultieme growth hacking strategie voor jouw bedrijf

Vergeleken met traditionele vormen van marketing, draait growth hacking veel meer om het uitvoeren van experimenteren en vervolgens kijken naar wat werkt en wat niet werkt.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

Concert

AI het creatieve brein achter nieuwe hit van Travis Scott?

Developers creëerden een AI-bot die zichzelf binnen twee weken aan de hand van de discografie en videoclips van Travis Scott ‘slim’ is gaan maken. Dit leverde verrassende, maar ook hilarische resultaten op.

Lees meer →
omnichannel marketing

Omnichannel en fashion: uitdagingen en kansen voor modemerken

In dit artikel benoem ik twee belangrijke uitdagingen en kansen voor modemerken / retailers om een goede omnichannel strategie te realiseren. Lees hier.

Lees meer →
CDP_inboundartikel

De opkomst van Customer Data Platforms (CDP)

Customer Data Platforms zijn bezig met een opmars om jouw data endpoints te verbinden. Maar bouw je een CDP of koop je een CDP? Lees verder.

Lees meer →
external employer branding

Bouw aan jouw (externe) employer brand

Een sterke employer branding is essentieel voor jouw recruitmentstrategie. Maar hoe creëer je een sterk extern employer brand? Lees verder.

Lees meer →
conceptual-the-customer-responded-to-the-survey-the-client-using-hand-choose-happy-face-smile-icon-on_t20_4bJWxx

Drie essentiële stappen voor omnichannel succes

De moderne klant verschilt op allerlei vlakken van de traditionele klant. Eén ding blijft hetzelfde: behoefte aan gepersonaliseerde ervaringen. Lees verder.

Lees meer →
contentmarketing

Contentmarketing: zo blijf je geïnspireerd

Contentmarketing is een langetermijnoefening. Hoe zorg je ervoor dat je over een paar maanden nog steeds weet waar je over moet schrijven? Lees deze tips!

Lees meer →