SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees artikel →

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees artikel →

Blogs

recruitment marketing
Recruitment marketing

Wat is online recruitment marketing?

Online recruitment marketing is op basis van data met een gerichte online strategie en tactiek de juiste mensen op het juiste moment bereiken en overtuigen. Lees hier hoe je dat doet.

contentmarketing
Content

De kunst van het interviewen: drie tips waarmee jij jezelf in een expert op het gebied van elk willekeurig onderwerp verandert

Als je een goede contentmarketeer bent, kun je over élk onderwerp goede content maken dankzij één hele belangrijke vaardigheid: interviewen. Met de drie tips in dit artikel stel jij de juiste vragen, zodat je alle benodigde informatie verzamelt voor steengoede content.

Video's

BlogUitgelicht

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

web development
BlogUitgelicht

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

Weet jij al wie jouw doelgroep is?

6 tips om de juiste doelgroep te vinden: weet jij al wie je doelgroep is?

6 tips om de juiste doelgroep te vinden: weet jij al wie je doelgroep is? Benieuwd? Lees hier meer over het vinden van de juiste doelgroep.

Lees meer →
young-asian-pretty-girl-using-credit-card-and-laptop-computer-for-shopping-online-at-home_t20_xvdK3m

Waarom kiezen voor Digital Omnichannel?

Digitale omnichannel helpt bedrijven om hun klantenservice doelen te bereiken en de efficiëntie te vergroten. Wanneer een kanaal ondergeschikt wordt aan de klantervaring, wordt het ook ondergeschikt aan de ervaring van de medewerkers.

Lees meer →
inbound recruitment

Inbound recruitment: hoe zorg je ervoor dat kandidaten naar jou op zoek gaan?

Net zoals in marketing hanteren veel bedrijven een push-strategie als het gaat om het werven van nieuw personeel: we brengen actief vacatures onder de aandacht door …

Lees meer →
online marketing tijdens corona

Online marketing in coronatijden – Wat eerdere recessies ons hebben geleerd

We bevinden ons volop in een zogenoemde coronarecessie met ongekende economische gevolgen. Hoe ga je hier als ondernemer mee om?

Lees meer →
Bewust of onbewust? Hoe kiest jouw doelgroep?

Bewust of onbewust? Hoe overweegt jouw doelgroep een keuze in aankoop?

Weet jij hoe jouw doelgroep een overweging tot aankoop maakt? En is het bewust of onbewust denken van de klant te beïnvloeden? Lees hier meer over Dual Process Theory.

Lees meer →