SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees artikel →

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees artikel →

Blogs

Content

Wil je dat jouw content mislukt? Nee? Lees dan even dit!

Als je content schrijft, wil je wel dat dat wat oplevert, toch? Je stopt niet voor niets tijd (en eventueel …

Contentmarketing is net zoiets als wijn
Content

Waarom contentmarketing net zoiets is als wijn

Net als goede wijn, moet je ook contentmarketing laten ademen voordat je het serveert aan je doelgroep. We leggen je uit hoe en waarom.

Video's

BlogUitgelicht

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

web development
BlogUitgelicht

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

nieuwe google analytics

Een nieuwe versie van Google Analytics: dit moet je weten over GA4

Een nieuwe versie van Google Analytics is nu beschikbaar: GA4. Meer gebruik van artificial intelligence, betere privacy en diepere inzichten in je doelgroep, hierom draait Google’s …

Lees meer →
Unieke content met de Golden Circle

Hoe de Golden Circle jou helpt met contentmarketing

Waarom doe je wat je doet? Hoe zorg je dat je doelgroep betrokken is bij je merk? Contentmarketeers en copywriters gebruiken constant verschillende tactieken om de …

Lees meer →
gratis google shopping voor je webshop

Gratis Google Shopping inzetten? Zo haal je het maximale uit je webshop

Voorheen kon je voor jouw webshop alleen zichtbaarheid creëren in Google Shopping als je betaalde advertenties had in Google Ads. Goed nieuws: daar komt nu verandering …

Lees meer →
wooden-bucket-on-white-background-PHVSPEP

De emmerbrigade: niet voor brandjes blussen, maar voor contentmarketing!

Hoe houd je de aandacht van je lezers vast? Hoe zorg je ervoor dat ze door blijven lezen? Copywriters, contentmarketeers en andere schrijvers hebben bepaalde technieken …

Lees meer →
first-date-8YJWD4M

Contentmarketing is net zoiets als daten

Zwetende handpalmen, dertig keer de spiegel kijken en een lijstje in je hoofd met onderwerpen waar je over kunt praten, want ‘stel je voor dat het …

Lees meer →
hand-with-the-fever-instrument-PK9QJUL

Wat bloedende nekken met contentmarketing te maken hebben

‘Verkoop aan de bloedende nekken.’ Aan de wat? Toen ik vanochtend mijn mailbox opende, las ik dit (in het Engels) als onderwerpregel van een nieuwsbrief van …

Lees meer →