SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees artikel →

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees artikel →

Blogs

Contentmarketing en koken hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken
Content

Content en koken: ze hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken

Als je gaat koken zorg je er altijd voor dat je weet waar je mee bezig bent, toch? Dat je …

Omnichannel contentmarketing: via alle kanalen dezelfde ervaring
Content

Omnichannel contentmarketing: ben jij klaar voor de toekomst?

Omnichannel marketing is het logische vervolg op singlechannel en multichannel marketing. We gingen ooit van één kanaal (de winkel om …

Video's

BlogUitgelicht

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

web development
BlogUitgelicht

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

Attributiemodellen SGNM

Attributiemodellen: krijg een duidelijk overzicht van de impact van jouw verschillende advertenties

Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt meer …

Lees meer →
Maak klantprofielen zodat je gericht de juiste doelgroep aanspreekt

In 5 stappen je ideale b2b-klantprofiel

Het creëren van een b2b-klantprofiel is een goed plan. Want hoe beter jij je doelgroep kent, hoe makkelijker het wordt om die aan te spreken. Maar …

Lees meer →
Contentmarketingtrends 2021: live, omnichannel en meer

Dit zijn de belangrijkste contentmarketingtrends van 2021

Het jaar 2021 is nog zeker niet afgelopen, maar het einde komt langzaam maar zeker wel in zicht. Ik vind het heerlijk: ik heb stiekem al …

Lees meer →
Google Analytics 4: een eenvoudige installatiegids

Google Analytics 4 installeren voor optimale data-analyses

In dit artikel leer je hoe je een account aanmaakt voor Google Analytics 4, de nieuwste versie van Google Analytics. Daarbij leg ik je uit waar …

Lees meer →
Google Analytics 4 veranderingen Facebook

Het nieuwe Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste veranderingen?

Google Analytics 4 (ook wel GA4 genoemd) is de nieuwste versie van Google Analytics. Het is hiermee de opvolger van de oudere variant, Universal Analytics (UA). …

Lees meer →
conversational marketing

Praktische tips voor online conversational marketing

Conversational marketing: door in gesprek te gaan met je potentiële klanten, leer je hen beter kennen, om ze om te zetten in echte klanten en leid …

Lees meer →