SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees artikel →

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees artikel →

Blogs

Content

Contentmarketing: zes bouwstenen voor succes

Wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe: dé bouwstenen voor succesvolle contentmarketing. In dit artikel lees je hoe je ze inzet.

klantgegevens marketingcampagnes
Customer Data

4 soorten klantgegevens om jouw marketingcampagnes te verbeteren.

Klantgegevens verzamelen en analyseren? Dit zijn de 4 type gegevens die je helpen met het versterken van jouw marketingcampagnes.

Video's

BlogUitgelicht

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

web development
BlogUitgelicht

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

woman-working-at-home-laptop-white-shepherd-home-office-coronavirus-pandemic-covid-19-covid19_t20_ZxmvEn

Nog aan het thuiswerken? Volg deze 6 effectieve tips

Thuiswerken en productiviteit: het blijft een uitdaging. Lees hier 6 handige tips waarmee je ervoor zorgt dat je ook als je thuiswerkt optimaal presteert.

Lees meer →
moving-company-house-relocation-transportation-truck-real-estate-apartment-big-building-business-buy_t20_wlWg60

Contentmarketing: zet metaforen in voor topteksten die jouw doelgroep aanspreken

Met metaforen en vergelijkingen creëer je een connectie met je doelgroep. Hoe je dat precies doet en waar je op moet letten? Wij vertellen het je!

Lees meer →
make-that-with-cheese-please_t20_dxwByj

Dit is hoe drive-thru loyaliteit en beloningen verandert met omnichannel

Hoe vaak ben jij tijdens de coronacrisis langs de McDrive gereden? Meer consumenten kiezen voor de drive-thru tijdens de aanhoudende gezondheidscrisis als een veilige, gemakkelijke manier om maaltijden te bestellen en op te halen. Fastfoodbedrijven worden steeds creatiever in het verbeteren van hun drive-thru-ervaringen dankzij omnichannel loyaliteitsprogramma’s.

Lees meer →
businessman-hand-touching-virtual-screen-artificial-intelligence-technology-icon-over-the-network_t20_gRV27Y

Artificial intelligence – onmisbare schakel bij klantenservice?

Hoe handig zou het zijn als software voor jou voorspelt welke vraag een klant gaat stellen? En hoe tof is het als deze software dan ook nog eens een passend antwoord formuleert? In dit artikel ga ik in op hoe je als bedrijf een snellere reactietijd kunt opbouwen met de hulp van artificial intelligence (AI).

Lees meer →