SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees artikel →

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees artikel →

Blogs

SEO letters omgeven door gele papiertjes bij een artikel over SEO tips
Content

3 SEO-tips die je niet wilt missen!

SEO: Search Engine Optimisation. Het draait er hierbij om dat je zo goed mogelijk wordt gevonden in Google. Want: hoe …

Content

Ben jij voor dit jaar al klaar met SEO-contentmarketing? Misschien wel!

Heb jij dit jaar regelmatig content gemaakt? Dan hoef je nu voor de rest van het jaar waarschijnlijk niks nieuws …

Video's

BlogUitgelicht

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

web development
BlogUitgelicht

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

SEO contentmarketing in de zomer

Zomer: de perfecte tijd om aan SEO contentmarketing te werken!

Terwijl ik dit schrijf regent het pijpenstelen. En dat terwijl de zomer officieel is begonnen. Maar aangezien we nu toch niet op het strand kunnen liggen, …

Lees meer →
Omnichannel voorbeeld

Twee heldere omnichannel voorbeelden die laten zien hoe het moet!

Waar het bij multi- en crosschannel draait om de verschillende kanalen, draait het bij omnichannel met name om de behoeften van de klant. Het gaat niet …

Lees meer →
Attributiemodellen SGNM

Attributiemodellen: meet de impact van jouw advertenties!

Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt meer …

Lees meer →
Maak klantprofielen zodat je gericht de juiste doelgroep aanspreekt

In 5 stappen je ideale b2b-klantprofiel

Het creëren van een b2b-klantprofiel is een goed plan. Want hoe beter jij je doelgroep kent, hoe makkelijker het is om die aan te spreken. Maar …

Lees meer →
Trends contentmarketing 2021: live, omnichannel en meer

Trends contentmarketing 2021: deze belangrijke trends wil je niet missen

Het jaar 2021 is nog zeker niet afgelopen, maar het einde komt langzaam maar zeker wel in zicht. Ik vind het heerlijk: ik heb stiekem al …

Lees meer →