SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

voice search - shoppen via voice assistenten

Hoe kunnen merken zich onderscheiden als klanten via Voice Search gaan shoppen?

Het internet heeft de manier veranderd waarop mensen winkelen. Op dit moment staat voice search op het punt van een nieuwe revolutie. We zullen steeds …

Lees artikel →
Thumbnail

Usability-onderzoek uitvoeren? Wat gaat er mis en wat moet jij ermee?

Optimalisatie op basis van usability-onderzoek wordt al jaren toegepast. Er is echter een veel effectievere benadering: focus op het individu. Lees hier waarom.

Lees artikel →

Blogs

voice search - shoppen via voice assistenten
Consumenten

Hoe kunnen merken zich onderscheiden als klanten via Voice Search gaan shoppen?

Het internet heeft de manier veranderd waarop mensen winkelen. Op dit moment staat voice search op het punt van een …

Sales en marketing alignment
Artificial Intelligence

Sales begint waar marketing faalt

Onlangs volgde ik een masterclass ‘Excelleren in Sales’ op het HAN, waar mij de vraag werd gesteld: Wat is het …

Video's

BlogUitgelicht

Digitale strategie: de klant centraal…

“Je moet de klant centraal stellen”. Je kunt tegenwoordig geen artikel lezen over marketing of verkoop, of het gaat daar over. Je vraagt je aan de ene kant af waar dat vandaan komt, die schijnbaar hernieuwde aandacht voor de klant. Je leest het hier!

BlogUitgelicht

Digitale strategie in de installatiebranche: de eindklant als gemiste kans voor fabrikanten en groothandels.

De eindklant als gemiste kans voor fabrikanten en groothandels. Check de video en lees ons bericht.

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

Computer vision

Een eye opener voor AI: Computer Vision nu nog toegankelijker

Digitaal worden dagelijks miljoenen gegevens verzameld en verwerkt door Artificial Intelligence. Wat als AI visuele input, zoals video’s en afbeeldingen, registreert en de kennis heeft deze …

Lees meer →
snickers-461898_1920

Hoe bozer we zijn, hoe goedkoper het wordt

Op woensdag 9 oktober was ik aanwezig bij de World AI Summit. Het was ontzettend inspirerend om te horen en zien hoe andere organisaties in de …

Lees meer →
words-have-power_t20_pY2JQP (2)

Wij van SGNM adviseren…

“Wij van WC-eend adviseren… WC-eend.” Je kent ‘m vast nog wel, zelfs als je wat jonger bent. De slogan komt uit 1989, maar is nog steeds …

Lees meer →
woman-using-facebook-application-social-media-on-smartphone_t20_0xxxd9

Welk social media kanaal zet jij in?

Steeds meer bedrijven zien het nut van social media in. Bedrijven gebruiken diverse platformen – Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram en ga zo maar door – om …

Lees meer →
iphone

Apple introduceert AI-aangedreven fotofunctie

Apple staat op het punt een nieuwe software-update door te voeren (iOS 13.2) met daarin een nieuwe AI-aangedreven fotofunctie verwerkt. De functie, genaamd Deep Fusion, gaat …

Lees meer →
Inboundartikel week 42 Laura (2)

Contentmarketing: span je paard niet voor de wagen. Of juist wel?

“Putting the Cart Before the Horse” is het geheim van goede contentmarketing, zo las ik onlangs in een artikel op JDSupra.com. Die uitdrukking deed me direct …

Lees meer →