SGNM Academy

Bouw een
digitaal bedrijf.

Groei begint met leren.

Wie in de digitale wereld het snelste leert, wint. De ontwikkeling en acceptatie van nieuwe technologieën gaat razendsnel en om daar als bedrijf succesvol mee om te gaan is het essentieel om continu te kunnen transformeren. Leren welke nieuwe technologieën er bestaan, maar ook een lerende houding aannemen in de ontwikkeling ervan.

Experimenteer met bijvoorbeeld artificial intelligence en leer van je klant, zodat je de toepassing blijvend kunt verbeteren. En beter dan je ooit zelf op eigen kracht zou kunnen. SGNM Academy geeft jou inzicht in nieuwe ontwikkelingen die relevant zijn voor jouw bedrijf en leert je hoe je je bedrijf digitaal kunt transformeren. Samen met de SGNM Academy word jij een écht digitaal bedrijf!

Uitgelichte artikelen

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees artikel →

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees artikel →

Blogs

klantgegevens marketingcampagnes
Customer Data

4 soorten klantgegevens om jouw marketingcampagnes te verbeteren.

Het verzamelen en analyseren van klantgegevens helpt je niet alleen jouw marketingcampagnes te verbeteren, maar stelt je ook in staat …

Content

Contentmarketing: maak gebruik van je slechte humeur!

Kun je beter in bed blijven als je slechtgehumeurd bent of kun je die negatieve energie juist gebruiken om goede content te maken? Dat laatste! Je leest er meer over in deze blog.

Video's

BlogUitgelicht

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

web development
BlogUitgelicht

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

SGNM Workshops

Activeer je kennis samen met ons.

omnichannel-strategie

Aan de slag met
omnichannel

Altijd op maat voor jouw bedrijf

machine-learning-and-ai-to-identify-objects-image-recognition-suspect-tracking-speed-limit-radar_t20_0xvR3g

Aan de slag met
artificial intelligence

Altijd op maat voor jouw bedrijf

growth-hacking-workshop

Aan de slag met
growth hacking

Altijd op maat voor jouw bedrijf

Dit lazen onze SGNM'ers

afgelopen week voor jou.

Nieuws

ROI van employer branding

De ROI van employer branding: deze 5 dingen levert employer branding op

Als het gaat om employer branding redeneren veel bedrijven dat wanneer zij niet actief aan het werven zijn, zij ook op dat moment niet hoeven te …

Lees meer →
advertentiemarkt-1200x600

Komt er een einde aan de heerschappij van Google en Facebook op de digitale advertentiemarkt?

Maakt jouw bedrijf gebruik van digitale advertenties? Dan is de kans groot dat je advertentiebudget grotendeels terecht komt bij Facebook en Google. Alleen al in Nederland …

Lees meer →
Man working in retail cloth shop

5 dimensies waar retailbedrijven op kunnen focussen om een omnichannel ervaring aan te bieden

Dat personalisatie tegenwoordig een must is om tussen de concurrentie op te vallen spreekt voor zich. Welke dimensies spelen een belangrijke rol bij een omnichannel ervaring in de retail? 

Lees meer →
Verbeter de customer experience met het Kano-model

Verbeter de customer experience met het Kano-model

Verbeter de customer experience met het Kano-model. Maak jij al gebruik van de 3 belangrijke eigenschappen? Benieuwd? Lees hier meer

Lees meer →
Front view of a group of three multi-ethnic businesswomen wearing smart clothes, working in a modern office, smiling and interacting, using a laptop, a smartphone and a tablet.

De voordelen van omnichannel ondernemen voor jouw bedrijf

Niet alleen B2C klanten, maar ook zakelijke kopers willen een gepersonaliseerde ervaring. De lijn tussen offline en online kanalen vervaagt hierbij steeds meer. Het is daarom belangrijk dat je als bedrijf nú inspeelt op omnichannel marketing.

Lees meer →
employee value proposition

Employer branding: werk aan je employee value proposition

De basis van een employer branding strategie is een duidelijke werkgeversbelofte. Met een Employee Value Proposition laat je potentiële kandidaten zien wat jouw bedrijf hen te bieden heeft en waarom zij voor jouw bedrijf moeten kiezen.

Lees meer →