Blogs

Blijf op de hoogte van belangrijke onderwerpen
met inzichten uit onze onderzoeken en ervaringen.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
woman-fishing-on-fishing-rod-spinning-in-norway-NF6573U

Wil je dat jouw content mislukt? Nee? Lees dan even dit!

Als je content schrijft, wil je wel dat dat wat oplevert, toch? Je stopt niet voor niets tijd (en eventueel geld) in contentmarketing. Bij veel organisaties …

Lees meer →
Contentmarketing is net zoiets als wijn

Waarom contentmarketing net zoiets is als wijn

Net als goede wijn, moet je ook contentmarketing laten ademen voordat je het serveert aan je doelgroep. We leggen je uit hoe en waarom.

Lees meer →
conversies verhogen door keuzestress te voorkomen

Conversies verhogen? Voorkom keuzestress op jouw website

Elke keuze die je maakt, klein of groot, kost mentale inspanning. Ook op jouw website staan bezoekers continu voor keuzes. Leg je deze keuzes op de …

Lees meer →
8AJdyd_t20_YoWj7j

Contentmarketing: zes bouwstenen voor succes

Wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe: dé bouwstenen voor succesvolle contentmarketing. In dit artikel lees je hoe je ze inzet.

Lees meer →
klantgegevens marketingcampagnes

4 soorten klantgegevens om jouw marketingcampagnes te verbeteren.

Klantgegevens verzamelen en analyseren? Dit zijn de 4 type gegevens die je helpen met het versterken van jouw marketingcampagnes.

Lees meer →
beautiful-evergreen-forest-with-pine-trees-and-tra-9CFN227 (1)

Evergreen content: wat is het en waarom zou je het moeten maken?

Evergreen content blijft altijd relevant. Als je het goed vindbaar maakt, zorgt het dus voor een constante stroom aan bezoekers op je website. Hoe zet je het in? En moet je dan niets meer publiceren over actuele onderwerpen? We leggen het je uit in dit artikel.

Lees meer →
girl-covering-face-with-white-boards-set-of-painte-PB4MPV4

Contentmarketing: maak gebruik van je slechte humeur!

Kun je beter in bed blijven als je slechtgehumeurd bent of kun je die negatieve energie juist gebruiken om goede content te maken? Dat laatste! Je leest er meer over in deze blog.

Lees meer →
grocery-cart-with-covid-2019-corona-virus-outbreaking-medicines-tablets-and-currency-us-dollar_t20_E0XwNK (2)

Wat doet de coronacrisis met ons media- en koopgedrag?

Doordat we voor een groot deel allemaal thuis zitten, de horeca (nog) is gesloten en alle reizen worden geannuleerd is ons consumentengedrag flink veranderd. In deze blog bespreek ik hoe het dagelijkse media- en koopgedrag van Nederlanders is veranderd tijdens de coronacrisis.

Lees meer →
Contentmarketing: dood of springlevend?

Contentmarketing: dood of juist springlevend?

Google je op ‘content marketing is dead’, dan vind je artikelen die juist het tegenovergestelde beweren. Wat is er aan de hand met contentmarketing? Is het levend of dood? We zochten het voor je uit.

Lees meer →

Vanuit het perspectief van een expert:

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees verder →

Leer verder...