Blogs

Blijf op de hoogte van belangrijke onderwerpen
met inzichten uit onze onderzoeken en ervaringen.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Leadgeneratie
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Leadgeneratie
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
6 tips voor SEO: website vindbaar maken

6 tips over hoe je jouw website beter vindbaar maakt in zoekmachines

Stel: je wilt iets weten. Of dat nu is hoe lang je broccoli moet koken, waar je een auto kunt huren of hoe je een muizenval …

Lees meer →
Wat is omnichannel?

Wat is omnichannel? Alles wat je wilt weten!

Omnichannel marketing: je komt het steeds vaker tegen. Maar wat is het nou eigenlijk precies? Wat is het verschil met multichannel en crosschannel? En waarom zou …

Lees meer →
Vintage pile of cassette tapes with orange headphones on blue sofa

Nostalgiemarketing: de roep van de consument naar ‘die goeie oude tijd’

Ik zeg het eerlijk: wanneer ik een lijstje op social media voorbij zie komen in de trant van ‘Als je in de jaren 90 geboren bent, …

Lees meer →
omnichannel betekenis: mensen die allerlei kanalen gebruiken

Omnichannel: betekenis, kanalen en meer

Omnichannel is de toekomst van marketing. Steeds meer bedrijven werken omnichannel, maar nog lang niet iedereen heeft de overstap gemaakt. Logisch, want er bestaat nog veel …

Lees meer →
Je doelgroep bereiken - hoe pak je dat aan?

Je doelgroep bereiken – hoe pak je dat aan?

SEO, SEA, vakbladen, Youtube, Google Ads, magazines, e-mailmarketing, radio… Er zijn zoveel manieren om je doelgroep te bereiken! Wat is nou de juiste manier om dit …

Lees meer →
Vissen in een kinderbadje: houd je doelgroep klein - 6 contentmarketingtips

Geen oceaan, geen zwembad, maar een kinderbadje: met deze 6 tips vind jij de juiste insteek voor jouw content

Geen oceaan, zelfs geen zwembad, maar een kinderbadje: waar heb je het over? Ik snap dat je je dat afvraagt. Geen zorgen, het wordt snel duidelijk. …

Lees meer →
Webshop verbeteren 9 tips (deel 3)

Webshop laten groeien: deze 9 tips voor webshopoptimalisatie wil je niet missen! (deel 3)

De laatste tips die je nodig hebt om je website of webshop te optimaliseren: die vind je in het derde en laatste deel van onze reeks …

Lees meer →
Webshop verbeteren 9 tips

Webshop verbeteren: deze 9 tips voor webshopoptimalisatie wil je niet missen! (deel 2)

Je webshop optimaliseren, hoe pak je dat aan? In het eerste deel van deze reeks tips ontdekte je al de eerste 3 belangrijke tips (sitenavigatie, betrouwbaarheid …

Lees meer →
Omnichannel marketing mythes

Omnichannel marketingmythes: geloof jij ze nog?

Omnichannel is niet meer de toekomst van marketing, het is ondertussen ook het heden. Daarom is het ontzettend belangrijk dat jij met jouw bedrijf met omnichannel …

Lees meer →

Vanuit het perspectief van een expert:

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees verder →

Leer verder...