Blogs

Blijf op de hoogte van belangrijke onderwerpen
met inzichten uit onze onderzoeken en ervaringen.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
Schermafbeelding 2020-01-13 om 10.01.37

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Lees meer →
Customer segmentation

Twee verschillende Customer Segmentation modellen

De beste marketinginteracties resoneren met het publiek, rekening houdend met wie ze zijn als individuen, toch? We creëren buyer persona’s en geven ze levensechte foto’s en …

Lees meer →
web development

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

Lees meer →
geo-targeting

Red mijn fysieke winkelverkeer in een digitale wereld!

Mensen kijken in de fysieke winkel waarschijnlijk naar andere producten dan waar zij zich online op hebben georiënteerd. Voeg scanbare productbordjes toe in de winkel en target op de producten die zij in de winkel hebben bekeken.

Lees meer →
datasilos

Wat is een Data Silo en waarom is dit slecht voor jouw organisatie?

Data Silo’s zijn natuurlijk niet letterlijke silo’s zoals wij die kennen van in de bouw: een grote opslagplaats van goederen in poedervorm. Nee, Data Silo’s zijn …

Lees meer →
Concept on blackboard at school. Young people, student and pupil in classroom. Hispanic boy screaming in class with drawing of cloud on blackboard. Portrait of frustrated male child

Hé sukkel! – Scheldwoorden en betere manieren om de aandacht van jouw doelgroep te trekken

Voordat we beginnen: sorry, je bent natuurlijk helemaal geen sukkel en het was uiteraard niet mijn bedoeling om je te beledigen. Maar de kans is groot …

Lees meer →
Senior Man Digital Tablet Connection Technology Concept

65-plusser bereiken? 6 Tips!

Volgens het CBS heeft de helft van de 65‑plushuishoudens meer dan een ton vermogen. De hoogste vermogens zijn dan ook te vinden bij de 65‑plussers. Uiteraard …

Lees meer →
Waarom heeft jouw organisatie in 2019 een CDP nodig?

Wat is een CDP en waarom heeft jouw marketingafdeling dit nodig?

Wat is een Customer Data Platform eigenlijk (CDP)? Een Customer Data Platform (CDP) is een softwaresysteem dat helpt bij het presenteren van een uniforme en aangepaste …

Lees meer →
generatiemarketing

Generatiemarketing: weg met de verwarring

Generatiemarketing is een breed begrip. Er bestaan grote verschillen tussen senioren en ook veel verwarring omtrent het begrip. Daarom is het goed om generatiemarketing of seniorenmarketing …

Lees meer →

Vanuit het perspectief van een expert:

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Lees verder →

Leer verder...