Blogs

Blijf op de hoogte van belangrijke onderwerpen
met inzichten uit onze onderzoeken en ervaringen.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
dynamic_journey

Customerdata gebruiken voor een persoonlijke customer journey

Je winkelervaring en inhoud perfect afstemmen op de individuele behoeften van jouw eindklanten is vandaag de dag een van de belangrijkste doelen voor online marketeers. Geen enkele klant is hetzelfde. Waarom dan wel aan elke klant dezelfde webpagina of productpagina tonen? Dit kan anders!

Lees meer →
Schermafbeelding 2020-02-24 om 14 (1)

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Lees meer →
Inboundartikel week 8 laura (1)

Contentmarketing: hoe meer, hoe beter?

Contentmarketing: hoe meer, hoe beter? Contentmarketing is een langetermijnoefening. Hoe voorkom je nu dat je geen inspiratie meer hebt en dat je je af gaat vragen of het beter is om iets te maken dan niets? Ook als dat de kwaliteit van je content niet ten goede komt. In dit artikel vind je tips voor hoe je de kwaliteit van je contentmarketing altijd zo hoog mogelijk houdt.

Lees meer →
T-shaped professionals meeting

Waarom jouw bedrijf T-shaped marketing professionals nodig heeft

T-shaped marketing professionals zijn in de afgelopen jaren steeds relevanter geworden. Wat zijn T-shaped marketeers en hoe laten ze jouw bedrijf groeien? Lees het hier.

Lees meer →
Chopped curly kale in wooden bowl

Waarom je contentmarketingstrategie net zoiets is als boerenkool

Ook al is de contentmarketingstrategie misschien niet het leukste deel van het maken van content, het is wel essentieel voor succes. Net zoals boerenkool. In dit artikel lees je waarom.

Lees meer →
Schermafbeelding 2020-01-13 om 10.01.37

6 Redenen om snel en voortvarend aan de slag te gaan met business to business marketing

Business to business marketing gaat de laatste jaren met name over digitalisering en innovatie van bedrijven. Uit verschillende grootschalige onderzoeken blijkt dat ‘digitalisering’ en ‘innovatie’ steevast de meest genoemde onderwerpen zijn die op de agenda staan van het management van middelgrote en grote bedrijven.

Lees meer →
Customer segmentation

Twee verschillende Customer Segmentation modellen

In dit artikel bespreken we twee klantensegmentatiemodellen die elke marketeer zou moeten overwegen. We bespreken hoe ze werken en hoe ze jouw werk makkelijker en efficiënter kunnen maken.

Lees meer →
web development

Web development in 2020: bouw een data driven customer experience machine

Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar een moderne website draait allereerst om het vervullen van behoeftes van je (toekomstige) klanten. Te vaak worden websites nog gezien als een digitale flyer waar je bezoekers vraagt om contact met je op te nemen via een contactformulier. Zie websites juist als een kans om de interactie aan te gaan met je klant.

Lees meer →
geo-targeting

Red mijn fysieke winkelverkeer in een digitale wereld!

Mensen kijken in de fysieke winkel waarschijnlijk naar andere producten dan waar zij zich online op hebben georiënteerd. Voeg scanbare productbordjes toe in de winkel en target op de producten die zij in de winkel hebben bekeken.

Lees meer →

Vanuit het perspectief van een expert:

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Lees verder →

Leer verder...