Nieuws

Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Nieuws
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Nieuws
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
marktpenetratie marketing

Marktpenetratie marketing, hoe dan?

In geval van marktpenetratie wordt het marktaandeel van een bestaand product vergroot. Deze groeistrategie richt zich op een bestaande markt en heeft als doelstelling om meer …

Bekijk artikel →
Artikel third-party cookies

Het einde van de third-party cookies

In 2022 is het zover: de third-party cookies gaan verdwijnen. In deze blog lees je wat de reden is voor het verdwijnen van deze cookies. Daarnaast …

Bekijk artikel →
Onderscheiden van concurrenten

Lukt het jou om je te onderscheiden van concurrenten?

Het succes van je bedrijf hangt af van hoe succesvol en uniek jij je kunt onderscheiden van je concurrenten. Je kunt wel een goed product hebben, …

Bekijk artikel →
artificial intelligence marketing

Artificial Intelligence en marketing, een perfecte match?

Wetenschappers en ingenieurs dromen al jarenlang van het maken van computers met mensachtige zintuigen en besluitvormingsmogelijkheden. Hoewel dit nog een verre droom blijft, zijn er al …

Bekijk artikel →
Employer branding

Employer branding: connect met jouw talent

Momenteel is het in veel sectoren moeilijk om nieuw personeel te vinden. Er is, zelfs ondanks corona, een krapte op de arbeidsmarkt. Hoe zorg je er …

Bekijk artikel →
Storytelling

Storytelling: hoe vertel je een sterk verhaal dat impact maakt?

Het is al lang duidelijk dat storytelling goed aanslaat bij klanten. Storytelling heeft impact. Klanten reageren het beste op wat wordt verteld in de vorm van …

Bekijk artikel →
Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Maatschappelijk verantwoord ondernemen? Ontdek onze praktische MVO marketingtips!

Wat is maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)? En hoe kun jij dit doen met jouw organisatie? In ons vorige artikel las je over de rol die duurzaam …

Bekijk artikel →
Duurzaam ondernemen

Duurzaam ondernemen: doe jij ook mee?

Duurzaam ondernemen speelt steeds vaker een rol bij klanttevredenheid en bij koopbeslissingen. Dat komt omdat klanten (en medewerkers) vaker meer waarde hechten aan duurzaam ondernemen. Merk …

Bekijk artikel →
Duurzame klantrelaties

Zijn jouw klantrelaties wel duurzaam?

Waarom zijn duurzame klantrelaties zo belangrijk voor jouw bedrijf? Gartner Group beweert dat 80% van de inkomsten van je bedrijf komt van 20% van je bestaande …

Bekijk artikel →
Branding

Wat heeft branding met omnichannel te maken?

Branding en omnichannel: twee hele belangrijke marketingtermen. Weet jij wat ze inhouden? Grote kans dat ze jou niet al te bekend in de oren klinken. Maak …

Bekijk artikel →

Vanuit het perspectief van een expert:

Leer verder...