Nieuws

Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
Weet jij al wie jouw doelgroep is?

6 tips om de juiste doelgroep te vinden: weet jij al wie je doelgroep is?

6 tips om de juiste doelgroep te vinden: weet jij al wie je doelgroep is? Benieuwd? Lees hier meer over het vinden van de juiste doelgroep.

Bekijk artikel →
young-asian-pretty-girl-using-credit-card-and-laptop-computer-for-shopping-online-at-home_t20_xvdK3m

Waarom kiezen voor Digital Omnichannel?

Digitale omnichannel helpt bedrijven om hun klantenservice doelen te bereiken en de efficiëntie te vergroten. Wanneer een kanaal ondergeschikt wordt aan de klantervaring, wordt het ook ondergeschikt aan de ervaring van de medewerkers.

Bekijk artikel →
inbound recruitment

Inbound recruitment: hoe zorg je ervoor dat kandidaten naar jou op zoek gaan?

Net zoals in marketing hanteren veel bedrijven een push-strategie als het gaat om het werven van nieuw personeel: we brengen actief vacatures onder de aandacht door …

Bekijk artikel →
online marketing tijdens corona

Online marketing in coronatijden – Wat eerdere recessies ons hebben geleerd

We bevinden ons volop in een zogenoemde coronarecessie met ongekende economische gevolgen. Hoe ga je hier als ondernemer mee om?

Bekijk artikel →
Bewust of onbewust? Hoe kiest jouw doelgroep?

Bewust of onbewust? Hoe overweegt jouw doelgroep een keuze in aankoop?

Weet jij hoe jouw doelgroep een overweging tot aankoop maakt? En is het bewust of onbewust denken van de klant te beïnvloeden? Lees hier meer over Dual Process Theory.

Bekijk artikel →
Corona virus marketeers

Hoe je als marketeer en ondernemer creatief om kunt gaan met de coronapaniek

Hoe kun je als marketeer en ondernemer slim omgaan met zo’n bizarre tijd? Kunnen we slimme dingen verzinnen voor de corona-paniek? Lees verder.

Bekijk artikel →
predictive-lead-scoring

Doet jouw bedrijf aan Predictive Lead Scoring?

Als bedrijf wil je graag weten hoe groot de kans is dat een contact een klant gaat worden. Deze vraag kun je beantwoorden met ‘Predictive Lead Scoring’. Voorspellende leadscoring is één van de marketing automation trends van 2020.

Bekijk artikel →
Binden van je doelgroep met content

5 tips om je doelgroep te binden via content

Hoe weet je nu of je interessante content schrijft waar je doelgroep wat aan heeft? Je leest het hier.

Bekijk artikel →
Chatbot

Verbeter de candidate experience met chatbots

Stel de kandidaat centraal in jouw recruitment strategie. Met een chatbot verbeter je de interactie die kandidaten hebben met jouw bedrijf. Lees verder hoe.

Bekijk artikel →
corona virus omnichannel

Coronavirus dwingt Chinese traditionele retailers om omnichannel te overwegen

Het Coronavirus heeft een zware impact gemaakt op de Chinese retailmarkt. Veel retailers introduceren omnichannel marketing om zichzelf te redden. Lees hier op welke manieren.

Bekijk artikel →
growth hacking strategieën Uber

Dit leert Uber je over slimme growth hacking strategieën

Uber is een iconisch voorbeeld van zeer geslaagde growth hacking strategieën. Lees hier hoe zij als start-up in een korte tijd wereldberoemd zijn geworden.

Bekijk artikel →

Vanuit het perspectief van een expert:

Waarom kiezen voor Digital Omnichannel?

Digitale omnichannel helpt bedrijven om hun klantenservice doelen te bereiken en de efficiëntie te vergroten. Wanneer een kanaal ondergeschikt wordt aan de klantervaring, wordt het ook ondergeschikt aan de ervaring van de medewerkers.

Lees verder →

Leer verder...