Nieuws

Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Leadgeneratie
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Nieuws
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Leadgeneratie
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Nieuws
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
SEO contentmarketing in de zomer

Zomer: de perfecte tijd om aan SEO contentmarketing te werken!

Terwijl ik dit schrijf regent het pijpenstelen. En dat terwijl de zomer officieel is begonnen. Maar aangezien we nu toch niet op het strand kunnen liggen, …

Bekijk artikel →
Omnichannel voorbeeld

Twee heldere omnichannel voorbeelden die laten zien hoe het moet!

Waar het bij multi- en crosschannel draait om de verschillende kanalen, draait het bij omnichannel met name om de behoeften van de klant. Het gaat niet …

Bekijk artikel →
Attributiemodellen SGNM

Attributiemodellen: meet de impact van jouw advertenties!

Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt meer …

Bekijk artikel →
Maak klantprofielen zodat je gericht de juiste doelgroep aanspreekt

In 5 stappen je ideale b2b-klantprofiel

Het creëren van een b2b-klantprofiel is een goed plan. Want hoe beter jij je doelgroep kent, hoe makkelijker het is om die aan te spreken. Maar …

Bekijk artikel →
Trends contentmarketing 2021: live, omnichannel en meer

Trends contentmarketing 2021: deze belangrijke trends wil je niet missen

Het jaar 2021 is nog zeker niet afgelopen, maar het einde komt langzaam maar zeker wel in zicht. Ik vind het heerlijk: ik heb stiekem al …

Bekijk artikel →
Google Analytics 4 installeren: een eenvoudige installatiegids

Google Analytics 4 installeren voor optimale data-analyses

In dit artikel leer je hoe je een account aanmaakt voor Google Analytics 4, de nieuwste versie van Google Analytics. Daarbij leg ik je uit waar …

Bekijk artikel →
Google Analytics 4 veranderingen Facebook

Het nieuwe Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste veranderingen?

Google Analytics 4 (ook wel GA4 genoemd) is de nieuwste versie van Google Analytics. Het is hiermee de opvolger van de oudere variant, Universal Analytics (UA). …

Bekijk artikel →
mensen die doen aan conversational marketing

Praktische tips voor online conversational marketing

Conversational marketing: door in gesprek te gaan met je potentiële klanten, leer je hen beter kennen, om ze om te zetten in echte klanten en leid …

Bekijk artikel →
marktpenetratie marketing

Marktpenetratie marketing, hoe dan?

In geval van marktpenetratie wordt het marktaandeel van een bestaand product vergroot. Deze groeistrategie richt zich op een bestaande markt en heeft als doelstelling om meer …

Bekijk artikel →
Artikel third-party cookies verdwijnen: wat betekent dat voor jouw bedrijf?

Het einde van de third-party cookies

In 2022 is het zover: de third-party cookies gaan verdwijnen. In deze blog lees je wat de reden is voor het verdwijnen van deze cookies. Daarnaast …

Bekijk artikel →

Vanuit het perspectief van een expert:

Omnichannel voorbeeld

Twee heldere omnichannel voorbeelden die laten zien hoe het moet!

Waar het bij multi- en crosschannel draait om de verschillende kanalen, draait het bij omnichannel met name om de behoeften van de klant. Het gaat …

Lees verder →

Leer verder...