Nieuws

Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Omnichannel
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
ROI van employer branding

De ROI van employer branding: deze 5 dingen levert employer branding op

Als het gaat om employer branding redeneren veel bedrijven dat wanneer zij niet actief aan het werven zijn, zij ook op dat moment niet hoeven te …

Bekijk artikel →
advertentiemarkt-1200x600

Komt er een einde aan de heerschappij van Google en Facebook op de digitale advertentiemarkt?

Maakt jouw bedrijf gebruik van digitale advertenties? Dan is de kans groot dat je advertentiebudget grotendeels terecht komt bij Facebook en Google. Alleen al in Nederland …

Bekijk artikel →
Man working in retail cloth shop

5 dimensies waar retailbedrijven op kunnen focussen om een omnichannel ervaring aan te bieden

Dat personalisatie tegenwoordig een must is om tussen de concurrentie op te vallen spreekt voor zich. Welke dimensies spelen een belangrijke rol bij een omnichannel ervaring in de retail? 

Bekijk artikel →
Verbeter de customer experience met het Kano-model

Verbeter de customer experience met het Kano-model

Verbeter de customer experience met het Kano-model. Maak jij al gebruik van de 3 belangrijke eigenschappen? Benieuwd? Lees hier meer

Bekijk artikel →
Front view of a group of three multi-ethnic businesswomen wearing smart clothes, working in a modern office, smiling and interacting, using a laptop, a smartphone and a tablet.

De voordelen van omnichannel ondernemen voor jouw bedrijf

Niet alleen B2C klanten, maar ook zakelijke kopers willen een gepersonaliseerde ervaring. De lijn tussen offline en online kanalen vervaagt hierbij steeds meer. Het is daarom belangrijk dat je als bedrijf nú inspeelt op omnichannel marketing.

Bekijk artikel →
employee value proposition

Employer branding: werk aan je employee value proposition

De basis van een employer branding strategie is een duidelijke werkgeversbelofte. Met een Employee Value Proposition laat je potentiële kandidaten zien wat jouw bedrijf hen te bieden heeft en waarom zij voor jouw bedrijf moeten kiezen.

Bekijk artikel →
image (1)

Contentaanpak: inspelen op emotie als belangrijke tool in de B2B-markt

Inspelen op emotie en gevoel zijn ook in de B2B-markt belangrijk. Bereik jij de B2B-klant al op een juiste manier? Lees hier meer.

Bekijk artikel →
employee advocacy

Employee advocacy en online recruitment: zo pak je het aan

Met employee advocacy trek je niet alleen klanten aan, maar ook werknemers. Benieuwd hoe je van jouw medewerkers merkambassadeurs maakt op de arbeidsmarkt?

Bekijk artikel →
customer experience 2020

Customer experience trends in 2020 voor een solide klantervaring

De opkomst van AI en de uitrol van 5G bieden nieuwe kansen voor het leveren van een gepersonaliseerde klantervaring. Hier bespreek ik een aantal opkomende trends op het gebied van klantervaring waarop bedrijven zich moeten richten in 2020.

Bekijk artikel →
search-bar-internet-algorithms-browse-engine-find-information-research-global-businessman-person_t20_Yw9rNX

Verbeter je SEO in minder dan een uur met deze tips

Bij SEO pas je de inhoud van jouw website zo aan dat deze bovenaan de zoekresultaten in Google verschijnt. Met een goede SEO-strategie zorg je ervoor dat je publiek contact met je opneemt na het actief zoeken en vinden van jouw dienst. Lees hier een aantal quick-wins voor SEO-optimalisatie.

Bekijk artikel →
Wek de interesse van je bezoeker met de 7 beïnvloedingsprincipes.

Wek de interesse van je bezoeker met de 7 beïnvloedingsprincipes

Wek de interesse van je bezoeker met behulp van de 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini. Wil jij ook succesvolle content maken? Lees hier meer.

Bekijk artikel →

Vanuit het perspectief van een expert:

5 dimensies waar retailbedrijven op kunnen focussen om een omnichannel ervaring aan te bieden

Dat personalisatie tegenwoordig een must is om tussen de concurrentie op te vallen spreekt voor zich. Welke dimensies spelen een belangrijke rol bij een omnichannel ervaring in de retail? 

Lees verder →

Leer verder...