Nieuws
Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.
- All
- Artificial Intelligence
- Business Strategy
- Consumenten
- Content
- Contentmarketing
- Conversies genereren
- Customer Data
- Customer Experience
- Customer Journey
- Data Driven Marketing
- Digital Business & Start-ups
- Digital Innovation
- Digitale marketing
- Digitale transformatie
- Doelgroepmarketing
- Growth Hacking
- Leadgeneratie
- Marketing Automation
- Marketing Strategy
- Marketing Technology
- Nieuws
- Omnichannel
- People & Partnerships
- Recruitment marketing
- Sales
- Social Media
- All
- Artificial Intelligence
- Business Strategy
- Consumenten
- Content
- Contentmarketing
- Conversies genereren
- Customer Data
- Customer Experience
- Customer Journey
- Data Driven Marketing
- Digital Business & Start-ups
- Digital Innovation
- Digitale marketing
- Digitale transformatie
- Doelgroepmarketing
- Growth Hacking
- Leadgeneratie
- Marketing Automation
- Marketing Strategy
- Marketing Technology
- Nieuws
- Omnichannel
- People & Partnerships
- Recruitment marketing
- Sales
- Social Media
Waarom hokjesdenken belangrijk is in de marketingwereld
Hokjesdenken heeft in de samenleving over het algemeen een negatieve lading. Het roept gedachten op van het buitensluiten van mensen, de zwart-wit mentaliteit en het ‘anders’ …
Twee heldere omnichannel voorbeelden die laten zien hoe het moet!
Waar het bij multi- en crosschannel draait om de verschillende kanalen, draait het bij omnichannel met name om de behoeften van de klant. Het gaat niet …
Attributiemodellen: krijg een duidelijk overzicht van de impact van jouw verschillende advertenties
Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt meer …
In 5 stappen je ideale b2b-klantprofiel
Het creëren van een b2b-klantprofiel is een goed plan. Want hoe beter jij je doelgroep kent, hoe makkelijker het wordt om die aan te spreken. Maar …
Dit zijn de belangrijkste contentmarketingtrends van 2021
Het jaar 2021 is nog zeker niet afgelopen, maar het einde komt langzaam maar zeker wel in zicht. Ik vind het heerlijk: ik heb stiekem al …
Google Analytics 4 installeren voor optimale data-analyses
In dit artikel leer je hoe je een account aanmaakt voor Google Analytics 4, de nieuwste versie van Google Analytics. Daarbij leg ik je uit waar …
Het nieuwe Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste veranderingen?
Google Analytics 4 (ook wel GA4 genoemd) is de nieuwste versie van Google Analytics. Het is hiermee de opvolger van de oudere variant, Universal Analytics (UA). …
Praktische tips voor online conversational marketing
Conversational marketing: door in gesprek te gaan met je potentiële klanten, leer je hen beter kennen, om ze om te zetten in echte klanten en leid …
Marktpenetratie marketing, hoe dan?
In geval van marktpenetratie wordt het marktaandeel van een bestaand product vergroot. Deze groeistrategie richt zich op een bestaande markt en heeft als doelstelling om meer …
Het einde van de third-party cookies
In 2022 is het zover: de third-party cookies gaan verdwijnen. In deze blog lees je wat de reden is voor het verdwijnen van deze cookies. Daarnaast …
Conversies verhogen? Met deze tips verhoog je je online sales
Het kan soms lastig zijn om je conversies te verhogen. Je websitebezoeker de stap laten zetten van ‘kijken kijken’ naar ‘kopen kopen’ blijft één van de …
Hoe marketing mix modelling (MMM) jou kan helpen met het verdelen van je marketingbudget
Marketing mix modelling wordt ook wel MMM of media mix modelling genoemd. Deze termen hebben dezelfde betekenis. MMM is een techniek waarmee marketeers de impact van …
Vanuit het perspectief van een expert:
Attributiemodellen: krijg een duidelijk overzicht van de impact van jouw verschillende advertenties
Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt …