Nieuws

Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Blog
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Digital Business & Start-ups
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Marketing Strategy
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Blog
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Conversies genereren
  • Digital Business & Start-ups
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Marketing Strategy
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
candidate journey

Candidate journey: staat in jouw recruitmentstrategie de kandidaat al centraal?

Het vinden van talent wordt steeds lastiger in de krappe arbeidsmarkt. Hoe zorg je er als werkgever voor dat kandidaten juist jouw bedrijf kiezen om bij …

Bekijk artikel →
Laaggeletterdheid in Nederland: pas je contentstrategie altijd aan op je doelgroep

Laaggeletterdheid in Nederland: hoe spreek jij jouw doelgroep aan?

Niet kunnen lezen, schrijven of rekenen: dat verwacht je waarschijnlijk sneller bij een jong kind dan bij een volwassene. Toch zijn er 2,5 miljoen Nederlanders van …

Bekijk artikel →
BERT update

Ben jij klaar voor de grootste Google-update in 5 jaar?

Eind oktober heeft Google een grote update aangekondigd: BERT. Dit is een van de grootste updates in vijf jaar en het bevestigt waar ik zelf al …

Bekijk artikel →
Kloof tussen marketing & sales afdeling opgelost?

Kloof tussen marketing- en salesafdeling opgelost?

Digitaal beschikt een (B2B) klant over zeeën aan informatie. Hierdoor duurt het aankoopproces langer en krijgt de marketeer een grotere rol in het salesproces, namelijk in …

Bekijk artikel →
Inboundartikel week 44 Laura

Ben jij een commerciële winnaar of een verbinder?

Als je content maakt, moet die aansluiten bij je doelgroep – dat zal niemand verbazen. Geen jargon gebruiken als je doelgroep daar niet mee bekend is, …

Bekijk artikel →
blur-colorful-colors-2404959 (1)

AI dé belangrijkste pijler van de nieuwe strategie van Nike

De schoenengigant Nike heeft onlangs de ontwikkelaar van een e-commerce AI-tool gekocht om de machine learning van zijn online-shop te verbeteren. De overname is onderdeel van …

Bekijk artikel →
sycamore

Google’s Quantum Supremacy

Google heeft in een nieuw artikel, dat is gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Nature, officieel aangekondigd dat het kwantumsuprematie heeft bereikt. Wat is quantum suprematie? In “quantum …

Bekijk artikel →
woman-reading-a-book_t20_LQNG11 (1)

Hoe deze onderwerpregel ervoor zorgt dat jouw interesse gegrepen wordt

Tegenwoordig worden we continu en op allerlei plekken op het internet overspoeld met koppen, onderwerpregels en andere berichten die ons aansporen om verder te lezen. Met …

Bekijk artikel →
marketinghype

Data-driven marketing: je kunt er niet omheen

Je hebt de term waarschijnlijk al heel vaak gehoord – of hoort deze steeds vaker – Data-driven marketing. Marketeers doen dit al heel lang, maar met …

Bekijk artikel →
predict recession

De grafiek die recessies voorspelt in de VS

Er kan een recessie komen in de Verenigde Staten. Althans dat denken we te kunnen voorspellen. Sommige beleggers geloven dat het onderweg is, want er is …

Bekijk artikel →
Computer vision

Een eye opener voor AI: Computer Vision nu nog toegankelijker

Digitaal worden dagelijks miljoenen gegevens verzameld en verwerkt door Artificial Intelligence. Wat als AI visuele input, zoals video’s en afbeeldingen, registreert en de kennis heeft deze …

Bekijk artikel →

Vanuit het perspectief van een expert:

Laaggeletterdheid in Nederland: pas je contentstrategie altijd aan op je doelgroep

Laaggeletterdheid in Nederland: hoe spreek jij jouw doelgroep aan?

Niet kunnen lezen, schrijven of rekenen: dat verwacht je waarschijnlijk sneller bij een jong kind dan bij een volwassene. Toch zijn er 2,5 miljoen Nederlanders …

Lees verder →

Leer verder...