Nieuws

Dit lazen onze SGNM’ers afgelopen weken voor jou.

  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Leadgeneratie
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Nieuws
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
All
  • All
  • Artificial Intelligence
  • Business Strategy
  • Consumenten
  • Content
  • Contentmarketing
  • Conversies genereren
  • Customer Data
  • Customer Experience
  • Customer Journey
  • Data Driven Marketing
  • Digital Business & Start-ups
  • Digital Innovation
  • Digitale marketing
  • Digitale transformatie
  • Doelgroepmarketing
  • Growth Hacking
  • Leadgeneratie
  • Marketing Automation
  • Marketing Strategy
  • Marketing Technology
  • Nieuws
  • Omnichannel
  • People & Partnerships
  • Recruitment marketing
  • Sales
  • Social Media
Omnichannel voorbeeld

Twee heldere omnichannel voorbeelden die laten zien hoe het moet!

Waar het bij multi- en crosschannel draait om de verschillende kanalen, draait het bij omnichannel met name om de behoeften van de klant. Het gaat niet …

Bekijk artikel →
Attributiemodellen SGNM

Attributiemodellen: krijg een duidelijk overzicht van de impact van jouw verschillende advertenties

Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt meer …

Bekijk artikel →
Maak klantprofielen zodat je gericht de juiste doelgroep aanspreekt

In 5 stappen je ideale b2b-klantprofiel

Het creëren van een b2b-klantprofiel is een goed plan. Want hoe beter jij je doelgroep kent, hoe makkelijker het wordt om die aan te spreken. Maar …

Bekijk artikel →
Contentmarketingtrends 2021: live, omnichannel en meer

Dit zijn de belangrijkste contentmarketingtrends van 2021

Het jaar 2021 is nog zeker niet afgelopen, maar het einde komt langzaam maar zeker wel in zicht. Ik vind het heerlijk: ik heb stiekem al …

Bekijk artikel →
Google Analytics 4: een eenvoudige installatiegids

Google Analytics 4 installeren voor optimale data-analyses

In dit artikel leer je hoe je een account aanmaakt voor Google Analytics 4, de nieuwste versie van Google Analytics. Daarbij leg ik je uit waar …

Bekijk artikel →
Google Analytics 4 veranderingen Facebook

Het nieuwe Google Analytics 4 (GA4) – Wat zijn de grootste veranderingen?

Google Analytics 4 (ook wel GA4 genoemd) is de nieuwste versie van Google Analytics. Het is hiermee de opvolger van de oudere variant, Universal Analytics (UA). …

Bekijk artikel →
conversational marketing

Praktische tips voor online conversational marketing

Conversational marketing: door in gesprek te gaan met je potentiële klanten, leer je hen beter kennen, om ze om te zetten in echte klanten en leid …

Bekijk artikel →
marktpenetratie marketing

Marktpenetratie marketing, hoe dan?

In geval van marktpenetratie wordt het marktaandeel van een bestaand product vergroot. Deze groeistrategie richt zich op een bestaande markt en heeft als doelstelling om meer …

Bekijk artikel →
Artikel third-party cookies

Het einde van de third-party cookies

In 2022 is het zover: de third-party cookies gaan verdwijnen. In deze blog lees je wat de reden is voor het verdwijnen van deze cookies. Daarnaast …

Bekijk artikel →
Marketing mix modelling

Hoe marketing mix modelling (MMM) jou kan helpen met het verdelen van je marketingbudget

Marketing mix modelling wordt ook wel MMM of media mix modelling genoemd. Deze termen hebben dezelfde betekenis. MMM is een techniek waarmee marketeers de impact van …

Bekijk artikel →

Vanuit het perspectief van een expert:

Attributiemodellen SGNM

Attributiemodellen: krijg een duidelijk overzicht van de impact van jouw verschillende advertenties

Als een klant een product of dienst koopt, dan is die verkoop meestal het resultaat van een verzameling van marketinginspanningen. Met andere woorden, vaak beïnvloedt …

Lees verder →

Leer verder...