AI dé belangrijkste pijler van de nieuwe strategie van Nike

Levi Raja Boean
Levi Raja Boean
Operations Manager
Levi Raja Boean
Levi Raja Boean
Operations Manager

De schoenengigant Nike heeft onlangs de ontwikkelaar van een e-commerce AI-tool gekocht om de machine learning van zijn online-shop te verbeteren. De overname is onderdeel van de nieuwe ‘Consumer Direct Offence Strategy’ van Nike, gericht op zijn wereldwijde klantenbestand

Met de nieuwe strategie wil Nike de consument op een grotere schaal beter en persoonlijker gaan bedienen. Voor de implementatie van de nieuwe strategie heeft Nike de ontwikkelaar Celect gekocht. Dit bedrijf, gespecialiseerd in AI en machine learning voor e-commerce omgevingen, gaat de belangrijkste schakel worden in de uitvoering van de nieuwe digitale strategie van Nike.  

Meer lezen over de nieuwe digitale strategie van Nike? Lees het artikel via: https://swoo.sh/2PpODTc

 

 

 

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
small_c_popup.png

Bedankt voor het lezen!

Meld je aan voor updates over onze onderzoeken, expert blogs en nieuws. Ook houden we je op de hoogte van aankomende events.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.