Bied jij al duurzame bezorgopties aan?

Bob Rademaker
Bob Rademaker
Digital Designer
Bob Rademaker
Bob Rademaker
Digital Designer

In een tijd waarin het duurzaamheids-topic steeds hoger op onze agenda komt te staan, verwachten consumenten steeds meer van een bedrijf. Zo ook de optie om hun online aankopen duurzamer te kunnen laten bezorgen. Waarom zou je hier als bedrijf in meegaan en welke duurzame opties zijn er al?

Goedkoop of duurzaam bezorgen?

Op dit moment verkiest 67% (Capterra) nog voor een goedkope bezorging, toch wordt de duurzame optie steeds belangrijker. Je moet als bedrijf nadenken over jouw footprint en bewuste opties aanbieden aan je klanten.

Online winkels zoals Bol.com en Coolblue hebben al een duidelijk statement gemaakt.

Naast webshops maakt de vervoerder PostNL ook duurzame keuzes. Waar ze in het verleden meerdere bezorgpogingen deden voordat ze het pakket bij een verzamelpunt brachten doen ze dit tegenwoordig al na 1 bezorgpoging om de uitstoot van CO2 te beperken.

Wat is de CO2-footprint van jouw bedrijf?

Is jouw bedrijf al een paperless office, of werken uw werknemers vaak vanuit huis? Welke duurzame opties passen het best bij jouw organisatie?

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
small_c_popup.png

Bedankt voor het lezen!

Meld je aan voor updates over onze onderzoeken, expert blogs en nieuws. Ook houden we je op de hoogte van aankomende events.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.