Marketingondersteuning

Soms kun je niet alles zelf doen.

Geen tijd voor die social media campagnes? Vergeet jij ook altijd dat nieuwtje online te delen? Is vindbaar zijn in Google even niet prioriteit één, omdat je altijd druk bent met andere dingen? Of heb je simpelweg niet de juiste kennis of mensen in huis om alles te kunnen doen om met online marketing aan de gang te gaan?

Als je niet ingehaald wilt worden door je concurrenten

Als je door een gebrek aan motivatie, kennis of capaciteit te weinig investeert in je online aanwezigheid, dan word je links en rechts ingehaald door je concurrenten. Op de langere termijn is dat zelfs schadelijk voor de continuïteit van je bedrijf. Daar komt nog bij: de online wereld verandert snel. Zo snel dat het niet voor iedereen mogelijk is om up-to-date te blijven met de laatste ontwikkelingen. Terwijl je weet dat achterblijven geen optie is.

Hoe wij je helpen:

Uitvoerende online marketeer

Afhankelijk van jouw wensen, verzorgen wij maandelijks bij jou op locatie SEO, SEA, social media, content, nieuwsbrieven, landingspagina’s en meer. 

Online marketing coach

Afhankelijk van jouw wensen, verzorgen wij coaching & opleiding on-the-job in online marketing.

(Online) Marketing management

SGNM begeleidt jouw Digital Transformatie. Hierbij begeleiden wij je ook jouw managementteam op het gebied van (online) marketing en ondersteunen bij het opzetten van samenwerking tussen marketing en sales. Daarnaast sturen wij jouw (online) marketingteam aan waar nodig.

Nieuws, blogs & video's

Leer alles over marketing

6 tips voor SEO: website vindbaar maken

6 tips over hoe je jouw website beter vindbaar maakt in zoekmachines

Stel: je wilt iets weten. Of dat nu is hoe lang je broccoli moet koken, waar je een auto kunt huren of hoe je een muizenval …

Bekijk video →
Vintage pile of cassette tapes with orange headphones on blue sofa

Nostalgiemarketing: de roep van de consument naar ‘die goeie oude tijd’

Ik zeg het eerlijk: wanneer ik een lijstje op social media voorbij zie komen in de trant van ‘Als je in de jaren 90 geboren bent, …

Bekijk video →
omnichannel betekenis: mensen die allerlei kanalen gebruiken

Omnichannel: betekenis, kanalen en meer

Omnichannel is de toekomst van marketing. Steeds meer bedrijven werken omnichannel, maar nog lang niet iedereen heeft de overstap gemaakt. Logisch, want er bestaat nog veel …

Bekijk video →
Je doelgroep bereiken - hoe pak je dat aan?

Je doelgroep bereiken – hoe pak je dat aan?

SEO, SEA, vakbladen, Youtube, Google Ads, magazines, e-mailmarketing, radio… Er zijn zoveel manieren om je doelgroep te bereiken! Wat is nou de juiste manier om dit …

Bekijk video →

Vanuit het perspectief van een expert:

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Bekijk video →