Marketingondersteuning

Soms kun je niet alles zelf doen.

Geen tijd voor die social media campagnes? Vergeet jij ook altijd dat nieuwtje online te delen? Is vindbaar zijn in Google even niet prioriteit één, omdat je altijd druk bent met andere dingen? Of heb je simpelweg niet de juiste kennis of mensen in huis om alles te kunnen doen om met online marketing aan de gang te gaan?

Als je niet ingehaald wilt worden door je concurrenten

Als je door een gebrek aan motivatie, kennis of capaciteit te weinig investeert in je online aanwezigheid, dan word je links en rechts ingehaald door je concurrenten. Op de langere termijn is dat zelfs schadelijk voor de continuïteit van je bedrijf. Daar komt nog bij: de online wereld verandert snel. Zo snel dat het niet voor iedereen mogelijk is om up-to-date te blijven met de laatste ontwikkelingen. Terwijl je weet dat achterblijven geen optie is.

Hoe wij je helpen:

Uitvoerende online marketeer

Afhankelijk van jouw wensen, verzorgen wij maandelijks bij jou op locatie SEO, SEA, social media, content, nieuwsbrieven, landingspagina’s en meer. 

Online marketing coach

Afhankelijk van jouw wensen, verzorgen wij coaching & opleiding on-the-job in online marketing.

(Online) Marketing management

SGNM begeleidt jouw Digital Transformatie. Hierbij begeleiden wij je ook jouw managementteam op het gebied van (online) marketing en ondersteunen bij het opzetten van samenwerking tussen marketing en sales. Daarnaast sturen wij jouw (online) marketingteam aan waar nodig.

Nieuws, blogs & video's

Leer alles over marketing

Contentmarketing en koken hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken

Content en koken: ze hebben meer met elkaar gemeen dan je zou denken

Als je gaat koken zorg je er altijd voor dat je weet waar je mee bezig bent, toch? Dat je weet welke ingrediënten je nodig hebt, …

Bekijk video →
Omnichannel contentmarketing: via alle kanalen dezelfde ervaring

Omnichannel contentmarketing: ben jij klaar voor de toekomst?

Omnichannel marketing is het logische vervolg op singlechannel en multichannel marketing. We gingen ooit van één kanaal (de winkel om de hoek) naar meerdere kanalen (de …

Bekijk video →
Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Maatschappelijk verantwoord ondernemen? Ontdek onze praktische MVO marketingtips!

Wat is maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)? En hoe kun jij dit doen met jouw organisatie? In ons vorige artikel las je over de rol die duurzaam …

Bekijk video →
De speechschrijver van J. F. Kennedy bedacht een steengoede formule die je ook bij contentmarketing kunt toepassen!

Pas jij deze geweldige formule voor (content)marketing al toe?

Het zijn slechts vier woorden. Maar wel vier woorden die zo kernachtig samenvatten wat je nodig hebt voor goede (content)marketing, dat ik ze graag met je …

Bekijk video →
Duurzaam ondernemen

Duurzaam ondernemen: doe jij ook mee?

Duurzaam ondernemen speelt steeds vaker een rol bij klanttevredenheid en bij koopbeslissingen. Dat komt omdat klanten (en medewerkers) vaker meer waarde hechten aan duurzaam ondernemen. Merk …

Bekijk video →
Duurzame klantrelaties

Zijn jouw klantrelaties wel duurzaam?

Waarom zijn duurzame klantrelaties zo belangrijk voor jouw bedrijf? Gartner Group beweert dat 80% van de inkomsten van je bedrijf komt van 20% van je bestaande …

Bekijk video →

Vanuit het perspectief van een expert:

recruitment strategie

Personeel werven: 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het wél lukt

Personeel werven lijkt op dit moment voor veel functies niet mee te vallen. Goed personeel is schaars. De werkloosheid is in Nederland dan ook zelden zo laag geweest. Lees hier 5 verrassende inzichten die ervoor zorgen dat het jouw bedrijf lukt om passend personeel te werven.

Bekijk video →