Marketing

Je doelgroep effectief bereiken, aanspreken op behoeftes en maximaal converteren.

De digitale wereld biedt ongekend veel mogelijkheden om met digitale marketing te zorgen voor meer klanten en een groeiende omzet. Daar waar dat effectief is: aangevuld door conventionele (offline) marketingmiddelen. Maar wel onder het motto ‘digital first’. Alles begint met een geweldige customer experience, daar waar je klant zich bevindt.

  • Waar liggen de kansen op het gebied van marketing voor jouw bedrijf?
  • Hoe bereik je je doelgroep op de beste manier en welke marketingmiddelen zet je in?

Bouwen aan verbinding

SGNM helpt bedrijven met een effectieve marketingstrategie en geeft inzicht in doelgroepen, technologieën en kansen om bedrijven en klanten dichter bij elkaar te brengen. Wij voorzien in alle marketingbehoeftes van bedrijven en bepalen samen de juiste tactiek voor je marketingondersteuning.

Hoe wij je helpen:

Marketingstrategie

SGNM helpt bedrijven met het ontwikkelen van de beste marketingstrategie. Samen bepalen we de juiste combinatie en inzet van marketingmiddelen om de doelstellingen te behalen. We doen onderzoek naar de behoeftes van de klanten van onze opdrachtgevers en brengen touchpoints in kaart om de klant bij iedere stap in de klantreis zo goed mogelijk te kunnen voorzien in deze behoeftes.

Omnichannel

Op basis van keiharde data bepalen we nauwkeurig de juiste mix en invulling van online en offline marketingmiddelen. SGNM voert alle denkbare analyses voor je uit. Zoekwoorden analyses, SEO analyses, website analyses maar ook online concurrentieanalyses. Alles om ervoor te zorgen dat we de klant op elke mogelijke plek de beste ervaring kunnen bieden. Van websites en webshops, inbound marketing en zoekmachinemarketing, tot social media marketing, videomarketing, online en offline advertising en emailmarketing. 

Marketingondersteuning

Wij spelen uiterst flexibel en snel in op de marketingbehoeften van onze klanten. Marketingondersteuning van de digital marketeers van SGNM helpt bedrijven met de verdere professionalisering van hun marketingactiviteiten en het oplossen van capaciteits- en kennisvragen. We inventariseren de doelen, we stellen de grote lijn vast, zetten in, analyseren wat werkt en we optimaliseren constant.