Technologie

Voorop lopen met nieuwe ontwikkelingen, processen optimaliseren en blijven innoveren.

Digitale technologische innovaties zijn kansen om je te onderscheiden van je concurrenten en je positie te versterken. Digitale technologie stelt je in staat om te schalen, te innoveren, te personaliseren; de mogelijkheden zijn eindeloos en het omarmen van technologie is essentieel voor een sterke digitale positie.

  • Hoe weet je welke technologieën jou de beste kansen bieden?
  • Heb je de juiste expertise in huis om projecten succesvol te ontwikkelen?
  • Hoe investeer je in digitale technologie en hou je controle over de resultaten?

Alles voor vooruitgang

Wij maken digitale technologische innovaties toegankelijk en ontwikkelen oplossingen die bijdragen aan de doelstellingen van onze opdrachtgevers. Met onze ervaring in het ontwikkelen van websites, apps, chatbots, SaaS-oplossingen en artificial intelligence toepassingen, helpen wij bedrijven om effectief te digitaliseren. Altijd met de customer experience als uitgangspunt, zodat je als bedrijf bouwt aan duurzame relaties en de groei van je bedrijf.

Hoe wij je helpen:

De mogelijkheden van artificial intelligence zijn immens groot. Optimaliseer je sales door gedrag van je klanten te voorspellen, personaliseer je marketing op basis van de interesses van je klant en bespaar tijd en kosten met chatbots: virtuele assistenten die je klanten 24 uur per dag helpen met hun vragen. Wij helpen bedrijven door processen op een slimme manier te automatiseren met behulp van artificial intelligence.

SGNM bouwt tools die je helpen om echte resultaten te leveren. We ontwikkelen slimme, gepersonaliseerde webshops om meer online omzet te genereren. Websites die de doelgroep van onze klanten overtuigen om samen te werken. Apps waarmee gebruikers op een interactieve manier betrokken worden bij de organisatie. Complete software-as-a-service systemen die van onboarding tot facturatie geautomatiseerd zijn. 

Digital marketing draait steeds meer om data en slimme experimenten. Wij bouwen zelflerende systemen, die gebruik maken van artificial intelligence om écht inzicht te krijgen in hoe en waarom een klant converteert. Hierdoor wordt de hele marketing funnel op een slimme manier ingericht, van de behoeftes van jouw doelgroepen, tot advertising experimenten en van slimme landing pages tot persoonlijke communicatie met je klant.