10 krachtige ‘rich snippets’ waarmee jouw bedrijf eruit springt in Google

Merle Vanger
Merle Vanger
Digital Marketeer
Merle Vanger
Merle Vanger
Digital Marketeer

Ervoor zorgen dat jouw merk opvalt in Google, ook wel op de SERP (Search Engine Result Page) genoemd, is vaak een hele uitdaging. Toch is er een belangrijke tool die nog vaak over het hoofd wordt gezien: rich snippets.

Rich snippets zijn elementen die Google automatisch toevoegt aan de zoekresultaten op de SERP; denk hier aan reviews, extra bedrijfsinformatie, afbeeldingen en top stories. 

Hoe zorg je ervoor dat deze rich snippets aan de zoekresultaten van jouw bedrijf worden toegevoegd? SEMrush legt in hun blog precies uit waar je op moet letten, welke elementen gemakkelijk en snel toegevoegd kunnen worden en welke elementen meer tijd en aandacht nodig hebben. 

Benieuwd hoe jouw merk echt indruk maakt in de resultaten van zoekmachines?

Lees het artikel hier.

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
small_c_popup.png

Bedankt voor het lezen!

Meld je aan voor updates over onze onderzoeken, expert blogs en nieuws. Ook houden we je op de hoogte van aankomende events.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.