Waarom je geen succes boekt met contentmarketing

Laura van Moolenbroek
Laura van Moolenbroek
Content Marketeer
Laura van Moolenbroek
Laura van Moolenbroek
Content Marketeer

Bloed, zweet en tranen in je contentmarketing gegoten, maar geen resultaten behaald? Dan kun je twee dingen doen: de handdoek in de ring gooien of een verbeterslag maken.

Opgeven is natuurlijk zonde! En het maken van goede content en resultaten behalen met je contentmarketing is zeker wel haalbaar, ook voor jou – als je het maar goed doet. In een recent op practicalcommerce.com verschenen artikel zijn de mogelijke redenen voor het uitblijven van succes op een rijtje gezet. 

Misschien, zo suggereert de schrijver, heb je niet genoeg geduld: contentmarketing is een langetermijn-effort. Het opbouwen van een relatie met je lezers kost tijd en het behalen van resultaten dus ook. Daarnaast heb je een contentmarketingstrategie nodig; daarmee bepaal je je beoogde resultaten en de manieren waarop je die wilt bereiken. Heb je die strategie niet, dan kun je eventueel wel behaalde resultaten ook niet op de juiste manier inschatten en waarderen. Misschien is het behaalde resultaat binnen die contentstrategie namelijk al wel goed! Benieuwd welke mogelijkheden het artikel nog meer benoemt? Je leest het hele stuk hier: https://bit.ly/2nuTDKA

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
small_c_popup.png

Bedankt voor het lezen!

Meld je aan voor updates over onze onderzoeken, expert blogs en nieuws. Ook houden we je op de hoogte van aankomende events.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.