Marketingjaarplan
Jij wilt toch ook je marketingdoelstellingen waar maken?
Waarom een marketing jaarplan?
Lange termijn visie, korte termijn acties
In een jaarplan bepaal je wat het komend jaar de bijdrage is van je marketinginzet aan de lange termijn doelen uit je meerjarige omnichannel marketingstrategie .
Flexibiliteit en aanpassing
Een marketing jaarplan geeft je de flexibiliteit om je aanpak aan te passen aan marktveranderingen, klantbehoeften of nieuwe trends zonder de hele marketingstrategie te herschrijven.
Budgettering
Je marketing jaarplan zorgt voor een gedetailleerde en onderbouwde toewijzing van budgetten, afgestemd op de specifieke campagnes en marketingacties van dat jaar.
Prioritering en focus
Met een jaarplan splits je je prioriteiten op in haalbare, concrete acties, projecten en campagnes voor het komende jaar. Zo houd je focus en overzicht in je marketing.
Marketing jaarplan:
de onderdelen
Jouw uitdagingen, onze kracht
Slimme besteding van je marketingbudget
Onze omnichannel aanpak zorgt voor de meest effectieve besteding van je marketingbudget.
Begrip van jouw doelgroep(en)
We kennen jouw doelgroepen en spreken hun taal. Dat geeft jou marketingsucces!
Marketingkeuzes zonder aannames
We onderbouwen jouw marketingkeuzes met data. Dat geeft de zekerheid dat je de juiste beslissingen neemt.
Zo ontwikkelen wij jouw marketing jaarplan
Intake en brainstorm
Samen bepalen we de doelen en richting van jouw marketing in het komende jaar.
Uitwerking
SGNM werkt je jaarplan uit in alle genoemde facetten, tot in de kleinste details.
Presentatie
SGNM presenteert het marketing jaarplan. In overleg maken we de laatste details definitief.
Implementatie
Je gaat zelf met de uitvoering aan de slag of wij implementeren het jaarplan voor je en rapporteren regelmatig over de voortgang.
Content: je basis voor succes
De werkwijze van SGNM
Koers bepalen
Kiezen
Knallen
Succesvolle cases
Omnichannel Marketing
Case 1
Een innovatieve campagne met hyperlokale én huperelevante advertenties, danzij een dynamische nieuws scraper.
Omnichannel Marketing
Case 1
Een innovatieve campagne met hyperlokale én huperelevante advertenties, danzij een dynamische nieuws scraper.
Omnichannel Marketing
Case 1
Een innovatieve campagne met hyperlokale én huperelevante advertenties, danzij een dynamische nieuws scraper.
Omnichannel Marketing
Case 1
Een innovatieve campagne met hyperlokale én huperelevante advertenties, danzij een dynamische nieuws scraper.
Plan een vrijblijvend digitale kennismaking in
Tijdens deze online kennismaking zijn wij benieuwd welke uitdaging(en) jij hebt en kijken we samen naar de mogelijkheden.
Manager Business Development
Lars Bles
Manager Business Development