In 5 stappen de beste omnichannel strategie voor jouw bedrijf
Een gratis magazine over alles wat je als marketeer of ondernemer moet weten over omnichannel marketing
Klaar voor de toekomst: stel je klant centraal en word future-proof op het gebied van marketing
Online kanalen, offline kanalen. De klant wil tegenwoordig via het kanaal geholpen worden dat hem het beste past. Voor een goede klantervaring moet je ervoor zorgen dat alle kanalen die je inzet perfect op elkaar zijn aangesloten. Maar hoe doe je dit? Met een goede omnichannel strategie maak je je merk betrouwbaar én bied je klanten een gepersonaliseerde én consistente beleving. In dit magazine De MARKETEER geven we je alle informatie die jij nodig hebt om de beste omnichannel strategie voor jouw bedrijf te realiseren:
- Lees meer over wat omnichannel marketing is en hoe dit verschilt van multichannel marketing;
- Ontdek hoe je in 5 stappen een omnichannel strategie opzet om je doel te bereiken (bijv. meer klanten);
- Leer van KLM, Coolblue, Maersk, Albert Heijn en Kruidvat hoe je omnichannel marketing aanpakt (of juist niet);
- Krijg tips, how-to's en concrete adviezen zodat je direct van start kunt gaan met omnichannel marketing na het lezen van het magazine.
Ontvang gratis het omnichannel magazine
Vul je gegevens in en ontvang direct een e-mail met een link naar het online magazine.
Omnichannel magazine

De beste omnichannel strategie voor jouw bedrijf in 5 stappen
- Ken je klant. Maar dan écht!
- Vraag de aandacht van je klant: op de juiste plaats én tijd
- Zorg overal voor een eenduidige klantervaring
- Houd de juiste aandachtspunten in het achterhoofd
- Blijf voortdurend meten en optimaliseren
Tools voor omnichannel marketing
Al een eindje op weg met jouw omnichannel strategie? Tools maken omnichannel marketing makkelijker. Stem online en offline kanalen op elkaar af en voorkom inconsistenties in bijvoorbeeld productinformatie. Maar welke tools heeft jouw bedrijf nodig? En wat werkt goed? We hebben de voor- en nadelen van omnichannel commerce-tools, communicatiesoftware en software voor socialmediamanagement voor je op een rijtje gezet.


Gebruik bij iedere stap in de klantreis de juiste kanalen
Omnichannel betekent niet dat je álle bestaande kanalen moet gebruiken. Omnichannel gaat over het helpen van klanten via het kanaal dat hen het beste past, op het moment dat hen uitkomt. In het magazine vertellen wij je welke kanalen het best aansluiten bij de verschillende stadia van klanten in hun aankoopproces.
- Bewustzijn
- Overweging
- Aankopen
- Service
- Loyaliteit