Effectief communiceren met je doelgroep

Adverteren in printmedia is nog steeds een zeer effectieve vorm van communicatie. Mits je de juiste en kwalitatief goede printmedia uitzoekt voor het communiceren van jouw boodschap. Daarom werken wij alleen maar voor de sterkste titels.

Voor meer informatie: Bel: 085 00 30 44 7

Klaar voor de toekomst: stel je klant centraal en word future-proof op het gebied van marketing

Online kanalen, offline kanalen. De klant wil tegenwoordig via het kanaal geholpen worden dat hem het beste past. Voor een goede klantervaring moet je ervoor zorgen dat alle kanalen die je inzet perfect op elkaar zijn aangesloten. Maar hoe doe je dit? Met een goede omnichannel strategie maak je je merk betrouwbaar én bied je klanten een gepersonaliseerde én consistente beleving. 

Onze sterke titels:

Ontvang gratis het omnichannel magazine

Vul je gegevens in en ontvang direct een e-mail met een link naar het online magazine.

Omnichannel magazine

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

De beste omnichannel strategie voor jouw bedrijf in 5 stappen

Media Vereniging Eigen Huis

Vereniging Eigen Huis is er voor iedereen die een huis bezit of van plan is er een te kopen. Er zijn ruim 800.000 leden bij Vereniging Eigen Huis aangesloten! Al deze leden ontvangen 10 x per jaar thuis en op naam Eigen Huis Magazine. Hiermee is Eigen Huis Magazine verreweg de grootste titel qua bereik onder eigen huis bezitters in Nederland.

Media Techniek Nederland

Techniek Nederland is de branchevereniging voor installatiebedrijven in Nederland. Bij Techniek Nederland zijn 5.000 installatiebedrijven aangesloten, deze bedrijven zijn goed voor 90% van de omzet in de branche en geven werk aan 110.000 mensen. Met de vakmedia van Techniek Nederland bereikt u de directeur eigenaar van het aangesloten installatiebedrijf én de installatieadviseur. Techniek Nederland is uitgever van twee vakbladen: E&W Installatietechniek en VV+ met de daarbij behorende websites en nieuwsbrieven.

Media Aedes

96% van alle woningcorporaties in Nederland is lid van Aedes. Samen beheren en onderhouden zij ruim 2,2 miljoen woningen in Nederland. Aedes Magazine wordt 4 x per jaar verzonden naar de decision makers in de corporatiesector. Aedes Magazine heeft hiermee verreweg het hoogste bereik onder de decision makers in de corporatiesector in Nederland.

Media KBO-Brabant

KBO-Brabant is een actieve vereniging voor mensen van 50 jaar en ouder en heeft ruim 125.000 leden. KBO-Brabant zet zich in voor senioren op het gebied van gezondheid en zorg, mobiliteit, wonen en financiën. De ruim 125.000 leden van KBO-Brabant ontvangen 11 x per jaar het seniorenmagazine ONS. ONS behoort hiermee qua oplage en bereik tot de grootste seniorenbladen in Nederland.

Media Landelijke Huisartsenvereniging

LHV is de grootste vereniging voor huisartsen in Nederland
Alle leden van de Landelijke Huisartsen Vereniging ontvangen het vakblad ‘de Dokter‘.
Het ledenblad verschijnt 7 x per jaar in een oplage van 14.100 exemplaren en is daarmee een vertrouwde informatiebron voor huisartsen met een eigen praktijk, waarnemend, in dienstverband of in opleiding.

Media Vrouwen van Nu

Vrouwen van Nu is een landelijke vrouwenvereniging in Nederland. De vereniging bestaat uit ruim 500 afdelingen. Deze organiseren uiteenlopende activiteiten voor de leden, zoals cursussen, lezingen, culturele uitjes, sociale ontmoetingen en reizen. De vereniging heeft geen politieke of religieuze achtergrond.

Media Koninklijke Nederlandse Chemische Vereniging

De Koninklijke Nederlandse Chemische Vereniging of KNCV is de beroepsvereniging van Nederlandse scheikundigen. De vereniging geeft onder meer het maandelijks Chemisch Weekblad uit, momenteel onder de titel C2W. Daarnaast ook het blad Mens & Molecule. De KNCV maakt deel uit van de European Chemical Society, een Europese non-profitorganisatie. 

Media Sportvisserij Nederland

Sportvisserij Nederland is de organisatie die op landelijk niveau de belangen behartigt van sportvissers. Hét VISblad is het officiële magazine van Sportvisserij Nederland en verschijnt 12 x per jaar. Sportvisserij Nederland is de vereniging die via regionale federaties en 800 lokale hengelsportverenigingen ruim 600.000 aangesloten sportvissers overkoepelt.