Wil je niet afwachten en zoek jij liever zelf je kansen op? Stuur een open sollicitatie!

Open sollicitatie

Lijkt het je leuk om op jouw terrein en met jouw kwaliteiten en inzichten richting te geven aan de groei van SGNM? Laat het ons weten en misschien hebben we een leuke functie die matcht met jouw wensen! SGNM is altijd op zoek naar gemotiveerde medewerkers. 

SGNM:

  • Biedt een boeiende baan als je intelligent, nieuwsgierig en analytisch bent
  • Geeft je veel vrijheid om jezelf door te ontwikkelen
  • Is een organisatie waar je mag zijn wie je bent

Wat vind je bij ons?

  • Een geweldige werkplek als je de ambitie hebt om op jouw terrein en met jouw kwaliteiten, vakmanschap en inzichten actief richting te geven aan de groei van het bedrijf waar je voor werkt
  • Fijne en sociale collega’s, die samenwerken in een informele werksfeer, waar je mag zijn wie je bent
  • Een directe en open cultuur: complimenten én feedback voor verbetering zorgen ervoor dat we snel met z’n allen in hoog tempo steeds beter worden in wat we doen
  • Je wordt intensief begeleid en ingewerkt. Maar: je verrast ons niet als jij daar niet te lang gebruik van wilt en hoeft te maken door hoe jij als persoon in elkaar zit
  • Een salaris dat past bij jouw kennis, ervaring en kwaliteiten

Nieuws, blogs & video's

Dit lazen onze SGNM'ers
dynamic_journey

Customerdata gebruiken voor een persoonlijke customer journey

Je winkelervaring en inhoud perfect afstemmen op de individuele behoeften van jouw eindklanten is vandaag de dag een van de belangrijkste doelen voor online marketeers. Geen enkele klant is hetzelfde. Waarom dan wel aan elke klant dezelfde webpagina of productpagina tonen? Dit kan anders!

Bekijk artikel →
Disney

3 voorbeelden van merken met briljante omnichannel-ervaringen

Wanneer mensen hun gedrag veranderen, zullen marketeers, verkopers en customer service medewerkers moeten reageren. In plaats van te denken aan een desktopervaring, een mobiele ervaring, een tabletervaring en een Apple Watch-ervaring, moeten we een holistische aanpak nastreven – een omnichannel ervaring die klanten kunnen gebruiken wanneer ze maar willen.

Bekijk artikel →
Schermafbeelding 2020-02-24 om 14 (1)

Hoe je met chatbots zorgt voor betere sales, marketing én support

Chatbots worden nog vaak gezien als een middel om je klantenservice te ondersteunen, maar de kracht van chatbots is veel groter dan alleen het gebied van service. Met een goede chatbot kun je de complete interactie met je klanten naar een hoger level tillen. Lees hier hoe je dat doet.

Bekijk artikel →

Solliciteren

  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf.

Heb je vragen?

‭(085) 003 03 34‬

Vraag naar Arie van Loopik

of e-mail arie@sgnm.nl