Wil je niet afwachten en zoek jij liever zelf je kansen op? Stuur een open sollicitatie!
Open sollicitatie
Lijkt het je leuk om op jouw terrein en met jouw kwaliteiten en inzichten richting te geven aan de groei van SGNM? Laat het ons weten en misschien hebben we een leuke functie die matcht met jouw wensen! SGNM is altijd op zoek naar gemotiveerde medewerkers.


SGNM:
- Biedt een boeiende baan als je intelligent, nieuwsgierig en analytisch bent
- Geeft je veel vrijheid om jezelf door te ontwikkelen
- Is een organisatie waar je mag zijn wie je bent
Wat vind je bij ons?
- Een geweldige werkplek als je de ambitie hebt om op jouw terrein en met jouw kwaliteiten, vakmanschap en inzichten actief richting te geven aan de groei van het bedrijf waar je voor werkt
- Fijne en sociale collega’s, die samenwerken in een informele werksfeer, waar je mag zijn wie je bent
- Een directe en open cultuur: complimenten én feedback voor verbetering zorgen ervoor dat we snel met z’n allen in hoog tempo steeds beter worden in wat we doen
- Je wordt intensief begeleid en ingewerkt. Maar: je verrast ons niet als jij daar niet te lang gebruik van wilt en hoeft te maken door hoe jij als persoon in elkaar zit
- Een salaris dat past bij jouw kennis, ervaring en kwaliteiten
Nieuws, blogs & video's
Dit lazen onze SGNM'ers
Facebook Carpet Bombing-strategie: vind jouw ideale doelgroep
Myrna Pruijn
2 april 2020
Het doel van Carpet Bombing is niet om verkopen te genereren. Maar om meer inzicht te krijgen in jouw doelgroep. Lees hier wat de strategie precies inhoudt en hoe je dit toepast.
De Elsschotproef: een honderd jaar oude tip voor betere content
Laura van Moolenbroek
1 april 2020
De Vlaamse schrijver Willem Elsschot had veel verstand van content. Maak van jouw tekst ook een toptekst dankzij de Elsschotproef. Lees hier hoe het werkt.
6 tips om de juiste doelgroep te vinden: weet jij al wie je doelgroep is?
Mandy Bakker
31 maart 2020
6 tips om de juiste doelgroep te vinden: weet jij al wie je doelgroep is? Benieuwd? Lees hier meer over het vinden van de juiste doelgroep.