Succescases

Als partner focussen we op resultaat en samen bouwen we aan echte impact.

Samen naar succes

SGNM helpt bedrijven om voorop te lopen. Jij met jouw expertise in jouw branche en jouw markt, wij met onze ervaring in strategie, marketing, technologie en organisatie. 

Digitale marketing

Online analyse | Care Delta

Hoe betreed je succesvol de consumentenmarkt, als je met jouw bedrijf gericht bent op de B2B-markt? Met die vraag kwam Care Delta bij SGNM terecht. Door een grondige online data-analyse brachten we in kaart wie de consument was en wat diens behoefte was, om zo een platform te creëren waar die consument geholpen werd met de oplossingen van Care Delta.

BEKIJK CASE
Marketing Strategy

Online Strategie | Repair Care

Het succesvolle B2B-bedrijf Repair Care wilde graag ook consumenten bereiken. SGNM heeft alle mogelijkheden geïnventariseerd (o.a. omvang en kenmerken van de markt zelf, concurrenten, precieze doelgroep(en), positionering en prijsstelling) en op basis daarvan werd besloten een nieuwe, specifiek op de B2C-markt gerichte productlijn op te zetten: Eazyfix.

BEKIJK CASE
Digitale marketing

Digitale transformatie | TROX Nederland

Hoe zet je stappen op het gebied van digitale transitie met en verbeter je de online zichtbaarheid van een bedrijf in een sector waarin de focus lang op offline lag? SGNM ging samen met TROX Nederland de uitdaging aan met behulp van een onlinemarketingstrategie en door ervoor te zorgen dat het gehele bedrijf achter de ontwikkelingen staat.

BEKIJK CASE
Digitale marketing

Digitale strategie | BTN de Haas

BTN de Haas is een agrarische groothandel. Om ook in de toekomst succesvol te kunnen zijn, willen zij graag langetermijnrelaties opbouwen met hun doelgroep; agrariërs. SGNM heeft in kaart gebracht waar deze doelgroep echt behoefte aan heeft en bepaalde zo waar de meerwaarde van BTN de Haas ligt: in het bieden van meer dan alleen goede producten, namelijk door ook een kennisinstantie te zijn. Samen hebben we succesvol ingezet op deze nieuwe positionering van BTN de Haas.

BEKIJK CASE
Interieur van de Intersko winkel in Heerhugowaard
Consumenten

Digitale Strategie | Intersko

Uit een uitgebreid zoekwoordonderzoek bleek dat er veel meer zoekverkeer zit op alles wat er rondom voetproblemen en -klachten gebeurt, dan op schoenen zelf. Intersko was eerst meer een webshop, met focus op de producten. Op basis van het zoekwoordonderzoek hebben we de focus verlegd naar kennisdeling en met behulp van campagnes en nieuwe (informatieve) webpagina’s hebben we Intersko een nieuwe marktpositie gegeven als kennis- en informatiecentrum.

BEKIJK CASE

"Meer leads en meer klanten door digitale toepassingen te ontwikkelen met als doel het leveren van de ultieme customer experience”

Sten Knaven
Digital Growth Consultant bij SGNM

SGNM Academy