Contentmarketing en kennisdeling
Waar zet je contentmarketing voor in?
Content is er in alle soorten en maten
Geschreven content
Geschreven content zet je in je social media kanalen in. In print. Op je website. Op billboards. Als uitgeschreven tekst. Variërend van heel kort tot heel lang.
Video- en audiocontent
Bij video- en audiocontent gaat het om beeld en/of geluid. Videofragmenten, maar ook complete films. Animaties. Commercials. Audiofiles. Podcasts. Meestal online.
Beeldcontent
Heb je het over visuele content, dan gaat het om foto’s, illustraties en infographics. Beeldcontent is krachtig en wordt over het algemeen in vrijwel alle marketingkanalen toegepast. En vaak in combinatie met tekst vaak als flyers, banners, out-of-home uitingen.
Live content
Live content is de meest intense content. Je staat direct in verbinding met je doelgroep. Een beurs, een symposium, trainingen, lezingen: meestal is er face-to-face interactie mogelijk.
Contentmarketing en contentstrategie
Jouw contentuitdagingen? Onze expertise!
Hoe ontwikkel ik een contentaanpak?
Ik weet niet precies wat mijn klanten willen weten
Ik heb niet genoeg tijd voor contentcreatie
Zo creëren we samen de beste content
Intake
In het intakegesprek bepalen we de scope van je contentmarketing. We brengen je uitdagingen in kaart en bepalen samen je doelgroepen en doelstellingen.
Contentstrategie
De strategie is je basis voor goede content. Vaak interviewen we in deze fase mensen uit jouw bedrijf die veel kennis hebben van de onderwerpen.
Contentcreatie
Bij de contentcreatie produceren we kwalitatieve, relevante en waardevolle content die aansluit bij de contentstrategie en bij de kanalen die bepaald zijn in de kanaalstrategie.
Contentdistributie
Bij de contentdistributie verspreid je de content naar je doelgroep via de gekozen kanalen. Dit doe je zelf, of met ondersteuning van SGNM
Monitoring en analyse
Op basis van data kijken we maandelijks naar de effectiviteit van de content en adviseren over verbeterkansen.
Optimalisatie
Op basis van het advies en de bespreking van de verbeterkansen optimaliseren we de content voor nog betere prestaties.
De basis van topcontent
De werkwijze van SGNM
Koers bepalen
Kiezen
Knallen
Design vs SEO
Bij SGNM integreren we jouw product- of dienstkennis feilloos met onze geavanceerde marketingexpertise om een dynamische synergie te creëren.
Hoe voeg je dit samen?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat.
Bij SGNM integreren we jouw product- of dienstkennis feillo os met onze geavanceerd.
Bij SGNM integreren we jouw product- of dienstkennis feillo os met onze geavanceerd.
Bij SGNM integreren we jouw product- of dienstkennis feilloos met onze geavanceerde marketingexpertise om een dynamische synergie te creëren.
Zo gaan wij te werk
Plan een vrijblijvend digitale kennismaking in
Tijdens deze online kennismaking zijn wij benieuwd welke uitdaging(en) jij hebt en kijken we samen naar de mogelijkheden.
Manager Business Development
Lars Bles
Manager Business Development