SGNM icoon
In Bouw, Installatie & Vastgoed

Omnichannel marketing­campagnes

Marketingcampagnes zijn er voor specifieke doelen, zoals productlanceringen, naamsbekendheid, leadgeneratie etc. Hoe beter een campagne is ingesteld en afgestemd op je doelgroep, hoe sneller en effectiever je je doelen bereikt. Wij werken met samenhangende omnichannel campagnes om het maximale uit je marketingbudget te halen.

Vito in gesprek met een collega achter het bureau
Stockfoto van een gebouw met veel ramen
Huizen in aanbouw
Contentmarketeer leest een magazine
KOERS KIEZEN KNALLEN HET EERSTE EN ENIGE ONMICHANNEL MARKETINGBUREAU IN BOUW, INSTALLATIE & VASTGOED KOERS KIEZEN KNALLEN HET EERSTE EN ENIGE ONMICHANNEL MARKETINGBUREAU IN BOUW, INSTALLATIE & VASTGOED
Wat wil je bereiken?

We bepalen je doel

Elke omnichannel marketingcampagne start met de vraag wat je wilt bereiken bij je doelgroep(en)? Vaak gaat het om doelen als ‘naamsbekendheid creëren’, ‘leads genereren’, een ‘product introduceren’, ‘kennis delen’, ‘personeel werven’, ‘klanttevredenheid vergroten’ etc. SGNM maakt jouw doelen concreet, specifiek en meetbaar en zorgt voor onderbouwing met de juiste data.
Muriel wijst naar iets op het beeldscherm bij Marissa
Welke marketingmiddelen zetten we in?

We bepalen wat je nodig hebt

We stellen vast welke marketingmiddelen, -kanalen en -technieken we inzetten en op welke manier. Meestal is dit een combinatie van:

Hoe ziet dit proces eruit

De doelstellingen en kanalen die nodig zijn, zijn slechts het begin. Met deze informatie weten we waarom en waar we jouw doelgroep gaan bereiken. Nu volgt nog de hoe:

01

Ontwikkeling campagne­concept en plan

Blauw rondje en zwarte streep nar beneden
Het campagne-concept tonen we als een presentatie en schets van de campagnelijn. Gebaseerd op de keuzes die gemaakt zijn bij stap 2. Met beschrijving van de content-insteek (onderwerpen en invalshoeken). Voorzien van een visuele uitwerking en een onderbouwd advies voor de kanaalkeuze. Plus een uitleg van de manier waarop data en meetbaarheid van de campagne geregeld zijn (AB/Testing, conversie-optimalisatie, rapportages etc.). Altijd voorzien van een onderbouwd budget voor de hele campagne.
02

Opbouw campagne

Blauw rondje en zwarte streep nar beneden
Is het campagneconcept akkoord, dan werken het concept verder voor je uit, regelen we de campagne voor je in en zetten de campagne live.
03

Door­ontwikkeling en evaluatie

Blauw rondje en zwarte streep nar beneden
Iedere campagne sluit af met een evaluatie. Langlopende campagnes evalueren we ook tussentijds. Bij eindevaluaties adviseren we je over eventuele vervolgcampagnes.
SGNM icoon

Ik heb interesse in een campagneplan. Neem contact met mij op.

Schrijf je in en ontvang maandelijks onze marketingnieuwsbrief toegespitst op marketinguitdagingen in de bouw-, installatie- en vastgoedwereld.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Vergadering tussen SGNM collega's
Marketingdoelstellingen?

Campagneplan vs kanaal­keuzestrategie

SGNM ontwikkelt altijd een campagneplan op basis van kanalen. De keuze voor deze kanalen stemmen we af in een overleg met jou als klant. Binnen het campagneplan bepalen we dan de inzet per kanaal. Ben je niet zeker van de juiste inzet van deze kanalen of zoek je naar welk budget je nodig hebt voor je campagnedoelstellingen? Dan ondersteunt SGNM door hier uitgebreid onderzoek naar te doen en door op basis van onze kennis in de markt een strategie te ontwikkelen. Hierbij krijg je per kanaal de inzet, welke advertentiemogelijkheden we inzetten en in welke volgorde.

Benieuwd hoe wij jouw uitdaging aangaan?

Plan een vrijblijvend digitale kennismaking in

Tijdens deze online kennismaking zijn wij benieuwd welke uitdaging(en) jij hebt en kijken we samen naar de mogelijkheden.

Lars adivseur ronde foto
Lars Bles
Manager Business Development
Lars adivseur ronde foto
Lars Bles

Manager Business Development

SGNM icoon