Marketingjaarplan
KOERS • KIEZEN • KNALLEN • HET EERSTE EN ENIGE ONMICHANNEL MARKETINGBUREAU IN BOUW, VASTGOED, INSTALLATIE & INDUSTRIE • KOERS • KIEZEN • KNALLEN • HET EERSTE EN ENIGE ONMICHANNEL MARKETINGBUREAU IN BOUW, VASTGOED, INSTALLATIE & INDUSTRIE •
Jij wilt toch ook je marketingdoelstellingen waar maken?
Waarom een marketing jaarplan?
Lange termijn visie, korte termijn acties
Flexibiliteit en aanpassing
Een marketing jaarplan geeft je de flexibiliteit om je aanpak aan te passen aan marktveranderingen, klantbehoeften of nieuwe trends zonder de hele marketingstrategie te herschrijven.
Budgettering
Prioritering en focus


Marketing jaarplan:
de onderdelen
Jouw uitdagingen, onze kracht
Slimme besteding van je marketingbudget
Onze omnichannel aanpak zorgt voor de meest effectieve besteding van je marketingbudget.
Begrip van jouw doelgroep(en)
We kennen jouw doelgroepen en spreken hun taal. Dat geeft jou marketingsucces!
Marketingkeuzes zonder aannames
We onderbouwen jouw marketingkeuzes met data. Dat geeft de zekerheid dat je de juiste beslissingen neemt.
Zo ontwikkelen wij jouw marketing jaarplan
Intake en brainstorm
Samen bepalen we de doelen en richting van jouw marketing in het komende jaar.
Uitwerking
SGNM werkt je jaarplan uit in alle genoemde facetten, tot in de kleinste details.
Presentatie
SGNM presenteert het marketing jaarplan. In overleg maken we de laatste details definitief.
Implementatie
Je gaat zelf met de uitvoering aan de slag of wij implementeren het jaarplan voor je en rapporteren regelmatig over de voortgang.
Content: je basis voor succes
Uiteindelijk ziet jouw doelgroep natuurlijk maar één aspect van jouw marketing jaarplan en dat is de content. In de vorm van advertenties, blogs, video’s, teksten op landingspagina’s etc. Dat maakt content tot het fundament van je marketing jaarplan. De basis voor succes. Content – in welke vorm dan ook – moet daarom altijd relevant zijn en je doelgroep bereiken en raken. Als marketingspecialist in Bouw, Vastgoed, Installatie & Industrie weten we bij SGNM precies hoe je dat doet voor alle doelgroepen in deze sectoren. We helpen je graag met deze kennis!
De werkwijze van SGNM
Koers bepalen
Kiezen
Knallen
Plan een vrijblijvende, digitale kennismaking
Tijdens deze online kennismaking zijn wij benieuwd welke uitdaging(en) jij hebt en kijken we samen naar de mogelijkheden.